HOI.
ik kom op dit forum niet zo vaak. het forum waar ik het meeste babbel is bij de minitruckers. onder de naam Peerke.
ik zit te lezen dat je via via een CF van mij op de kop heb weten te tikken.
en niet heel erg tevreden over bent.
dat kan.
dat is ieder zijn goed recht.
als je met mij contact had opgenomen, wat hier gesuggereerd is, had ik misschien iets voor je kunnen doen.
Alleen niet veel. de mal is nu eenmaal de mal.
als je de eerste pagina van mijn site leest zie je waarom ik ooit begonnen ben met cabine's maken.
ik gebruik geen CNC apparatuur, het is handwerk. ik probeer elke nieuwe cabine beter te maken dan de voorgaande.
en de CF was mijn eerste cabine. het begin van het leerproces.
ook ben ik nog niet uitgeleerd. zal ik vast ook nooit zijn.
Mocht het zover komen dat ik ooit een CF-cabine (1:15) in aluminium laat gieten zullen daar ook de sporen van een zandvorm in zitten. omdat je als hobby-ist geen industrieele processen kan gebruiken.
dus als je wedico kwaliteit verwacht. koop dan een wedico.
groete Peter van Rijnsbergen
Home
ik kom op dit forum niet zo vaak. het forum waar ik het meeste babbel is bij de minitruckers. onder de naam Peerke.
ik zit te lezen dat je via via een CF van mij op de kop heb weten te tikken.
en niet heel erg tevreden over bent.
dat kan.
dat is ieder zijn goed recht.
als je met mij contact had opgenomen, wat hier gesuggereerd is, had ik misschien iets voor je kunnen doen.
Alleen niet veel. de mal is nu eenmaal de mal.
als je de eerste pagina van mijn site leest zie je waarom ik ooit begonnen ben met cabine's maken.
ik gebruik geen CNC apparatuur, het is handwerk. ik probeer elke nieuwe cabine beter te maken dan de voorgaande.
en de CF was mijn eerste cabine. het begin van het leerproces.
ook ben ik nog niet uitgeleerd. zal ik vast ook nooit zijn.
Mocht het zover komen dat ik ooit een CF-cabine (1:15) in aluminium laat gieten zullen daar ook de sporen van een zandvorm in zitten. omdat je als hobby-ist geen industrieele processen kan gebruiken.
dus als je wedico kwaliteit verwacht. koop dan een wedico.
groete Peter van Rijnsbergen
Home