8O Check deze Hornet (microheli dus) vliegen!!! (EGOKILLER)

Nog 1tje: VIDEO

Maar zie net dat Eric Larson achter de stick zit. Dat is dus niet eerlijk, die komt niet van deze planeet :roll:

Die vind op de kop vliegen makkelijker dan gewoon recht vliegen, tenminste hij vliegt maar soms gewoon recht :lol:

Ongeloofelijk hoe die vent vliegt!!! 8O

Wow dat is wel heftig zeg, hij moest wel even een keer zelf aan de kant springen 8O om niet geraakt te worden.

8) Lekker muziekje 8)

:D Wat een vliegkunsten :D

Mvg

Ed

Hier baal ik nou zo van he !!! :x

Sta ik de laatste paar dagen weer even achter op het veldje wat figuurtjes te oefenen met m'n micro.... staat 'r weer iemand met een videocamera in de buurt en zonder dat je het weet wordt je een topic op modelbouwforum.nl.................. da's knap balen. :lol:

@satoer.... zou je voortaan de kwalificatie EGOKILLER aan deze videos willen toevoegen..... dit was echt erg strak.......

Groet, winkje

P.S. Piroflips en bladestop autos lukken op de sim al prima..... kan alleen m'n vriendin er niet van overtuigen dat we er goed aan doen vast 10 nieuwe eolo's en rappies te bestellen.....

Hoe kan iemand zo vliegen? 8O Daar moet je vele uren voor geoefend hebben. Helaas zal ik dat niet snel kunnen omdat ik daar gewoon de tijd niet voor heb, er zitten maar 24 uur in een dag :cry:
Kan die gast bij ons het vliegveld komen maaien? :wink: Onze maaier is kapot en de nieuwe is wel in bestelling maar laat nog even op zich wachten.

laatst stond er ook een filmpje van eric larson met zijn fury ergens op runryder, dat was ook zo heftig "on the edge"

ja realflight G2 is zo realistisch als als hooveren met een helicopter van technisch lego ofzo, bladestoppers zullen daar vast mee kunnen :wink:

reflex xtr kan de bladen wel langzamer laten gaan maar stopppen lukt volgens mij niet (ja op de grond)

Realflight G2

Je kan in G2 idd de bladen stoppen en dan weer opgang brengen met de motor, dit is echter niet de bedoeling bij een blade-stop auto.... dan moet je de bladen op gang brengen ZONDER motor...

Groetjes,

Richard

en nu weer :ontopic:

Bij een auto doe je dat toch ook, de bladen aandrijven met de luchtstroom? Dat gaat vrij aardig in RFG2. Waarom zou dat na een bladestopper niet gaan dan? Programmeerfoutje?

Ton.

Hoe kun je in hemelsnaam nu zo goed 3D vliegen ????
Volgens mij is die kerel niet van deze planeet !! :lol:
En zo laaaaaag!!! 8O

Groeten
Steven 8)

Hoe DOEN ze dat toch ???

Heeft die een continue kortsluiting in de hersens of zo ?

Of misschien een brein-overclock-modification ? 8O

Back