.

• Topicstarter Topicstarter SCRT Pilot
  • Startdatum Startdatum
tof project!

zijn die nieuwe chassisplaten "selfmade" of kan je deze ergens bestellen?

veel plezier nog met de bouw van deze toffe wagen

ziet er er erg mooi uit die formula offroad.
maar ik zit zo te kijken en is het niet beter om de accu voorin de auto te plaatsen?
lijkt mij beter als je bijna recht omhoog gaat dat je dan het gewicht in de neus wilt hebben.
bij de echt auto's zoals op de fotos staan zit de motor ook voorin (het gewicht dus).
als het beter was om de motor achter in te legen hadden ze dat wel gedaan "lijkt mij":)
maar voor nu ziet het er erg mooi uit, ga zo door :cool:

gr Sander.

meschien een idee om losse cellen te gebruiken en die als 3 op 3 of 3 op 4 als een kleine prop voorin te monteren.
er zit volgens mij genoeg ruimte voorin.
maar goed wat je zij eerst testen.
vind het net een echte lijken, super ding hoor.
waar zijn deze auto's te koop??

gr Sander.

oke dus het is lekker zelf bouwen en onderdelen van andere autos gebruiken.
zijn die aan drijfassen die jij gebruikt ook allemaal los te koop?
of moet ik dan een auto kopen?
moet even op zoek gaan of dat idd los te koop is hoor:cool:
waar had je banden vandaan ?
tis wel een leuk project om er af en toe beetje bij beetje wat onderdelen dij elkaar te sprokellen en dan bouwen.
op het werk hebben we net een nieuwe lazersnij machiene dus even kijken of we daar wat mee kunnen doen :D
novac heeft ook zo'n systeem waarmee je 2 esc kan bedienen, voor elke as 1,
je ziet ook vaak dat de crawler de motor op as hebben gemoteerd, dat is wel een mooie oplosing.
zoiets dus. http://www.rc4wdstore.com/2/product_info.php?cPath=19&products_id=755
ik weet alleen niet of de tandwielen dit houden en of hij dan snel genoeg is met een 3,5t bl motor.
meschien weet jij een ander mooi systeem voor de aandrijfing.
gr Sander.

Laatst bewerkt:
Mooi project!! Wat ik me afvraag: Krijgt de body nog een nieuwe kleur. Of kleuren??

Haha, is wel de bedoeling, in de PC versie dan. Ik had knalrood besteld en de fabriek heeft bruin geleverd.

Ik ga over een tijdje eerst een BL setje kopen met 1 stuks 2S LiPo en dan nog nieuwe chassisplaten laten maken. Ik vind deze een beetje dun tussen de voorste en achterste ophangpunten van de wielophanging. In Acad zag het er heel gelijkmatig uit, in het echt viel het wat tegen. Vooral om zijwaartse klappen op te vangen.
Aan de andere kant is de achterzijde wat steviger en aan de voorzijde zit de houder van het basischassis erachter dus misschien vangt dat voldoende op.

Volgende stap is een houten blok maken met de vorm van de body, het liefst uit 1 stuk en hierover dan bij Hobby-Inn wat bodies laten trekken.

Back