9de Mbf multicopter meeting!! 15 Juni In Soesterduinen !

Helaas ben ik er dan ook niet bij wegens werk en familie toestanden en vanwege de stormschade afgelopen pinksterweekend.

FPV nog niet omgebouwd (Duurt nog we even ben ik bang ...), kan er niet bij zijn maar wens iedereen veel plezier alvast!

Kiek............ik denk dat er al animo genoeg is.
Dat biedt een leerzaam en gezellig dagje vliegen.
Nu maar hopen dat het droog blijft die zondag.
Vr Gr E

Ik kom ook als het weer niet teveel tegen zit. Moeilijk vooruit plannen in Nederland! Hopelijk maak ik de komende dagen niet al teveel brokken zodat ik ook nog iets vliegbaars heb.

Hoi Thom.
Ik ga er dit keer heen met mijn kleine wagentje.
Heb sinds een jaar geen motor meer omdat ik ben overgestapt naar een auto ivm het makkelijker meenemen van mijn RC spullen.
Ik vlieg namelijk ook met RC vliegtuigen en doe dat als wildvlieger buiten de plaats met een aantal vaste vliegmaatjes.
Naar die locatie fietsen is geen beste optie en al de spullen op de motor meenemen is en blijft een lastig iets.

Vandaar mijn keuze voor een auto die overigens net iets groter is dan mijn vorige motor , maar wel veel makkelijker is om de nodige spullen (inclusief Jack Russel) mee te nemen.Ha ha ha ha ha
Ik rijd trouwens met een Toyota iQ en die is vergelijkbaar met formaat brommobiel oftewel invalide wagentje.
Maar wel ozo fijn en droog als het weer eens spontaan begint te pleuris regenen en dan is het niet droog blijven met een motorfiets.Ha ha ha ha
Vr Gr E

Heb dan een tocht met de motorboys, misschien dat ik de route nog kan wijzigen zodat we daar even de benen kunnen strekken.

Laatst bewerkt door een moderator:
9De Modelbouwforum Multicopter meeting!
15 Juni!
Iedereen is welkom.
Begint rond 10u , wie vroeger of later wilt komen kan dat :)
Laten we er een leuke en gezellige dag van maken!

hoe kom ik op de locatie?
vrij simpel, klop het in op je navi en rijd door tot het einde van de weg.
geen navi? net zo simpel...
en! vanaf de A28 neem je afrit Soesterberg/Soest (afrit 4) en volg je de borden Soest.

Vanuit Noord (Soest, A1) is het rechtsaf voor het spoor...
Vanuit Zuid (A28, Utrecht) is het linksaf over het spoor...

Of....aan de Noordzijde naast het spoor staat een snacktent...daar tegenover is de Beaufortlaan....30 km/h zone, helemaal uitrijden, aan het einde rechterhand parkeerplaats...

Wat moeten we precies in de Navigatie zetten Roni ? De Beaufortlaan in Soest ?

hoe kom ik op de locatie?
vrij simpel, klop het in op je navi en rijd door tot het einde van de weg.
geen navi? net zo simpel...
en! vanaf de A28 neem je afrit Soesterberg/Soest (afrit 4) en volg je de borden Soest.

Vanuit Noord (Soest, A1) is het rechtsaf voor het spoor...
Vanuit Zuid (A28, Utrecht) is het linksaf over het spoor...

Of....aan de Noordzijde naast het spoor staat een snacktent...daar tegenover is de Beaufortlaan....30 km/h zone, helemaal uitrijden, aan het einde rechterhand parkeerplaats...

1e post ;)

Afhankelijk van wat ik heb vliegen tegen zondag, kom ik misschien ook wel, ik heb op dit moment alles uit elkaar liggen.

Het is zelfs zonder navigatie erg makkelijk te vinden.
Heb het voorheen meegemaakt en de locatie wijst zich vanzelf als je maar even leest hoe te doen.
Naarmate we dichterbij de 15e komen ben ik er steeds zekerder van dat we het die dag droog en zonnig gaan houden.
Ideaal weer dus om te gaan vliegen met Multicopters.
Tot de 15e.
Vr Gr E

Ja die link ik toch ook Mark ha ha :-) maar er staat niet duidelijk een adres in bedoel ik. Ik had eens naar die weg zitten kijken en je kan alle kanten op.

Atchoo...........
Je hebt nog een aantal dagen tot zondag.
Wellicht toch nog even de zeilen bijzetten om een toestel vliegend te krijgen.
Hoeft echt niet perse FPV toch?
Gewoon lekker op zicht ermee rondvliegen kan toch ook?
Vr Gr E

Ja hoor ga het ook zeker proberen te halen :D, maar door me werk, zal ik de bulk van de werkzaamheden zaterdag moeten doen.

Als ik iets heb wat vliegt ben ik er.

Back