A380 Airbus rc plane hobbyking

Ja dat opstijgen steld niks voor. ;)
Maar land dat spul eens op een gemiddeld grasveldje, ipv. op zon "golf green" ?
Dag wieltjes. :lol:
Die van die grote kist met flinke schuimwielen zou al riskant zijn, laat staan die van een gemiddelde jet.
Die prachtige blue angel jet op hobbyking van 50 euro kan ik mooi niet vliegen op grasveldjes.
Dan zit er na 1 weekend niks meer op of aan volgens mij met die arcel schuimpjes.

En die stinkende brandstof bakken maar schuiven, aan de kleintjes denken ze niet. ;)

Ach, bij de komende ledenvergadering gaan we het eens over dat beton hebben, toch freak?

Hoop wel dat ze er oor naar hebben, want dan koop ik ook een leuk kistje met retracts :)

Ach, bij de komende ledenvergadering gaan we het eens over dat beton hebben, toch freak?

Hoop wel dat ze er oor naar hebben, want dan koop ik ook een leuk kistje met retracts :)
Dan moet de baan waarschijnlijk ook 3x langer worden. Je uitrol is toch stukken meer op asfalt/beton dan op gras. ;)

Als ze een aardig fietspadje langs de lengte van et veld leggen, kan daar volgens mij ieder model wel terecht. ;)
En idd, als het ervan komt, staat er resoluut een SR-71 blackbird op mijn lijst.
Heb alleen weinig hoop, we moeten het uit gaan leggen tegen een clubbestuur die enkel brandstof vliegt. :(

Als ze een aardig fietspadje langs de lengte van et veld leggen, kan daar volgens mij ieder model wel terecht. ;)
En idd, als het ervan komt, staat er resoluut een SR-71 blackbird op mijn lijst.
Heb alleen weinig hoop, we moeten het uit gaan leggen tegen een clubbestuur die enkel brandstof vliegt. :(
Dan eerst maar met de FunJet wat ervaring opdoen met snelheid? ;)

Langs ons veld licht sinds deze zomer ook een fietspad (het recreatieschap vond het nodig om de onverharde weg te promoveren tot strak fietspad). Da's mooi, ware het niet dat ze van de rood/witte paaltjes erin gezet hebben. :evil: :(

da wilde ik net zegge...

je mooie scale jet op het fietsbaantje landend:
"nee sorry meneer agent, ik heb geen idee wie die paaltjes eruit getrokken heeft, snap niet waarom iemand DAT zou doen."

Hahaha, gewoon iets ouds er snoeihard tegenaan knallen en de ambtenaren zeggen dat die paaltjes levensgevaarlijke situaties opleveren. :rolling: ;)

EDF is niet per definitie bloedsnel hoor.
De eurofighter van pieter is een prachtige jet die vrij normaal rondjes vliegt.
En dat is nogwel een dikke EPP kist, dan kan er met zon arcell jetje toch ook wel redelijk rustig gevlogen worden lijkt me. ;)

En das idd wel balen van die paaltjes, maar als je ze dr uit trekt heb je toch gaten in et wegdek?
Lijkt me ook nietecht ideaal. ;)

Klopt, ding is wel binnen een paar meter de lucht in (stond ik van te kijken) en heeft behoorlijk wat power, is ook zo op snelheid.
Supersnel is hij niet, maar wat wil je, een bonk EPP.... ;)

(maar hij is wel dikke fun, en de hele club staat te kijken als hij de lucht in gaat ;) haha)

Klopt, en daarvoor is zijn snelheid prima!!!
(vliegt als een droom trouwens, land super easy, start easy)

Of had je het over die airbus? :P

Het is geen straaljager maar hoe die bankt in dat filmpje?
Dan zitten alle pindas en drankjes ook tegen het raam volgens mij hoor. :lol:

Wel een mooie bak, maar het mist nog een mooi kleurtje.

Back