aah 2e hands auto gekocht die het niet doet.

• Topicstarter Topicstarter pukkie
  • Startdatum Startdatum
P

pukkie

Guest
beste mensen ik heb een 2e hands auto gekocht (wel in een winkel en geruild met mijn oude elektrische) ik heb hem een beetje opgelapt en probeerde er mee te rijden maar helaas mog dat niet baten. in stationaire stand loopt ie wel maar geef ik gas en stop ik dan, dan gaat die meteen uit. Ook als ik hem aantrek dan geeft ie niet zoveel compressie misschien een oorzaak ???? maar wat kan ik nu het beste doen terug gaan naar de winkel of moet ik het zelf oplossen. Ik heb een subaru impresa 2001 1/8 brandstof.

grappig dat die nieuwelingen altijd de kap opgeven als naam .
ik denk dat dit je eerste nitro is ? of wat .
kan denk ik beter terug naar winkel gaan (welke)
en hem vragen wat er misschien is .
en jij moet maar vast op bijv.www.pkracing.nl bij Techniek gaan lezen over het motortje .helpt je al veel in deze hobby

owjah misschien handig als je het merk auto en type vermeldt .
vragen bij de winkelier en lezen van te voren helpt al heel veel deed ik met me eerste nitro ook

veel suc6

Er zijn heel wat topics hier te vinden over het afstellen van een Nitro motor... gebruik de zoekoptie voordat je een nieuw topic start!

Zal een kwestie van afstellen zijn...

De winkel waar je hem vandaan hebt mag je best ff op weg helpen, je had bij aankoop ook best wel wat vragen mogen stellen over starten en afstellen van de auto...

Back