Aan uit schakelaar F5B ?

Volgens mij is dit niet hetzelfde, die van HC heeft geen fail save.
En voor 19 dollar zou ik nooit chinese zooi kopen, als je geen fail save wilt koop dan een Castle bec, 17,50 en die is 100% betrouwbaar.

GJ

Ik heb hier nog wel 2 flightpowers liggen voor de liefhebber. Eén ervan zat in m'n van 200m hoogte, met ontvangstproblemen gecrashte RW2b. Ik heb naderhand geprobeerd waar de fout zat, maar ook de FlightTech bleef het toen gewoon doen. En de andere is nooit gecrasht en zat in m'n S13.

Johan, als je ze kwijt wil en niemand koopt dan neem ik ze wel van je over.

Nb, ontvangstproblemen komen nog steeds voor wegens koolstof in de romp.

Laatst bewerkt:
Fail save op een BEC? Wat doet die? Wat zou hij moeten doen.

Als je de testjes leest van de eerder genoemde site betreffende de HK spulletjes, zal je lezen dat het geen meuk is.

Ik heb de grotere (te groot voor in een F5B) en die doet het goed.
Inmiddels komt 95% van de huidige electronica componenten komt uit China.
Zelf de Apple Mac komt uit China... uit een van de beruchtste fabrieken die er zowat bestaan...
Mijn IPhone 4 is meuk... :mrgreen:

De fail safe zoals door anderen reeds beschreven is zorgt ervoor dat er eigenlijk geen belangrijke spanning door de aan/uit schakelaar loopt, de spanning die de ontvanger en servo's voed loopt enkel door de spannings regelaar heen.

De schakelaar is via een appart circuit verbonden en zet de spannings regelaar uit als het contact wordt gemaakt, mocht er dus een slechte vervinding in de schakelaar zitten dan loop je enkel het risico dat je het model niet meer uit kan zetten.

Ik gebruik Micro deans tussen Lipo en Flighttech, deze koppel ik na de vlucht los en gebruik hem ook om de Lipo mee op te laden.

Back