Aanbevolen accu's?

• Topicstarter Topicstarter Denmen707
  • Startdatum Startdatum
ik heb ervaring met de rustler 2cell en dat gaat echt hard genoeg op de weg en off road zo'n balance ding is een ''balancer'' best logisch:D

Heb jij dan ervaring met een turnigy lipo in combinatie met een stampede/rustler. Ik was ook niet echt van plan om 3s te gaan rijden. Op welke zoekterm moet ik eigenlijk zo'n balancer voor een Turnigy accucel-6 zoeken? Of weet iemand al een goedkope balanceding(ik weet de naam niet) van hobbyking/hobbycity?

BVD

Oisin

Met een slash vxl wel... het is te doen maar je kan beter 3 2s lipo's halen dan 2x een 3s lipo... top snelheid op 2s zal zo'n 60-70 km/h zijn met offroad vertanding, bij 3s ligt dat ongeveer tegen de 100 aan, alleen bij 70-80 km/h stijgt de slash op.

Als je van constant slippende banden en teveel power houd en daarbij heel voorzichtig met je vingertje bent zou ik voor 3s gaan. Anders gewoon voor 2s, en dan eventueel een 3s lipo er bij als je ff gek wilt doen.

Turnigy laders staan gewoon op de hobbycity site (www.hobbycity.com) daar staan ook 5 ampere voedingen die ruim voldoende zijn voor een 50 watt lader. 10 + 35 dollar en je hebt een prima lader met ingebouwde balancer.

@superboe
De maten van de lipo's verschillen allemaal, want de hardcase zippy 2s is 137x45x25mm,
en de turnigy 2s is 148x49x16mm.

@I Xyzyx I
Als je een lader met ingebouwde balancer hebt, moet toch nog een balancebord erbij kopen om de lipo erop aan te sluiten, of is dat niet nodig?(zo'n ding denk ik)

wil je een goedkope lader die alles aankan + goedkoop + degelijk is getuige de vele reviews op google + youtube?

neem deze op nitroplanes.com
Thunder AC6 Smart Balance LiPo/Nimh Charger/Discharger w/ AC Adapter for 1-6 Lipo/ 1-15 Nimh w/ PC Analysis Software
Thunder%20AC6.jpg

55 dollar, heb er zelf eentje en laadt mijn 3S 5000mah Lipo van Turnigy schitterend!

@Riko
Die wilde ik als eerst ook, alleen die verkopen ze niet bij HK. Het handige is dat die thunder een ingebouwde accu heeft en een functie om de batterij op een bepaald voltage te laden zodat je hem goed weg kan leggen. Heb jij hem bij Nitroplanes gekocht? Wat is de verzendkosten daarvan?

Ik heb net iets geweldigs gevonden:Klik!
Dezelfde Turnigy 2s 5000mah alleen dan kleiner, en een hardcase. Deze past wel.

Laatst bewerkt:
totaal incl verzending naar België 87 dollar dachtek.

je kan het zelf nagaan door het in je mandje te stoppen en verzendadres aan te duiden.

En vergeet hobbyking, koop die lader
@Riko
Die wilde ik als eerst ook, alleen die verkopen ze niet bij HK. Het handige is dat die thunder een ingebouwde accu heeft en een functie om de batterij op een bepaald voltage te laden zodat je hem goed weg kan leggen. Heb jij hem bij Nitroplanes gekocht? Wat is de verzendkosten daarvan?

Ik heb net iets geweldigs gevonden:Klik!
Dezelfde Turnigy 2s 5000mah alleen dan kleiner, en een hardcase. Deze past wel.

Back