Aanbieding Lidl : 12V7A loodaccu + lader

• Topicstarter Topicstarter ThoFri
  • Startdatum Startdatum
T

ThoFri

Guest
Aanbieding in de Lidl (België) voor 16.99 Euro:
Energiestation waarin zich vermelde loodakku van 12V7A bevindt samen met de lader.
Enkele schroefjes losdraaien en je hebt de akku er uit, kan prima dienen als vaarakku voor boten :banana: . De lader kan je alsnog gebruiken. De rest van de onderdelen komen later misschien eens van pas.

Groetjes,
Frits

ook handig gewoon als 12V bron om je accus te laden! of hulpstarter van motortjes :D

Deze aanbiedig was er één of twee weken geleden ook in Nederland (starthulp-lader-lamp) ..... voor € twee-keer-niks,--

Ik heb hem vorige week ook even gehaald.

Vanmorgen kwam ook mijn lader binnen, werkt echt top :)

estation.JPG

Klopt ik zag ze oook weer staan in het krantje maar wel weer iets goedkoper. Misschien haal ik er nog wel 1 bij voor in het veld want we hebben nu eenmaal niet altijd de auto vlakbij staan. Zeker nu ik lipo's heb die ik met 2C kan laden (3 ampere) kan het nog weleens handig zijn :)

Is nu alleen in REGIO 1 te koop in Nederland, de Lidl heeft Nederland in 3 Regio's verdeeld.
Tot 25 Juli voor € 14,99

Ik heb er ook een en is prima geschikt voor het laden van m'n Lipo's.

Janneman

Best leuk ding, heb hem ook gekocht :) .
Komt in m'n startbox terecht. Ook handig als nood-stroomvoorziening, en om auto-accesoires op aan te sluiten d.m.v. 12V auto-aansteker aansluiting.

Groetjes, Geoffrey 8)

Back