Bij ons op de club is het gewoon verplicht dat je een registratie nummer hebt. Geen nummer, niet vliegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar letten ze op hooftletters??Bij ons op de club is het gewoon verplicht dat je een registratie nummer hebt. Geen nummer, niet vliegen.
Denk niet dat er op hoofdletters gelet wordt.Maar letten ze op hooftletters??
Ik heb hooftletters omdat ik dat netter vind staan.
Maar de rdw politie of wat dan ook zal het toch nooit controleren. Geloof er weinig van.
ze zaten niet geplakt. alleen geborgd.
waarbij ik de reactie kreeg: ik lijm mijn scharnieren nooit...
nu hoor ik dit vaker bij wat oudere bouwers..
was dat vroegah normaal?
persoonlijk zou ik dat echt nooit van zn leven vertrouwen..
Ach, als dit "problemen" zijn, dan denk ik dat we met zijn allen verdomd weinig te klagen hebben...Wat een problemen allemaal![]()
.
Ach, als dit "problemen" zijn, dan denk ik dat we met zijn allen verdomd weinig te klagen hebben...
Laat ik het zo zeggen: Ik vlieg sinds kort met zo'n nummer rond, en ik heb er helemaal NIKS van gemerkt dat mijn toestellen slechter, of zelfs maar "anders" vlogen...
Ja en dikke pluim alles op orde.Heeft er al iemand controle gehad????![]()
Omdat het er indrukwwkkend uit zag, of wisten ze waar het over ging?Ja en dikke pluim alles op orde.
Volgens mij wel, maar dan wordt het ding vervolgens wel een risico voor jou om te verkopen....Zou je het nummer ook in diverse onderdelen van je (eigenbouw) drone mogen 3D-printen?