Aandrijfas Hong nor Mutilator

Hallo ik heb een vraag over mijn hong nor mutilator.
het center drive achter buigt steeds als ik een jump maak en bijv op mijn voor bumper terecht kom, is het achter center drive weer krom. wat kan ik er aan doen??

Ik heb het probleem met mijn hong nor mutilator, dat het achter centerdrive krom slaat als ik bijv op mijn voor bumper beland, wat kan ik daar aan doen gewoon niet meer op mijn voor bumper belanden of zijn er nog andere optie's??

1: dit is een redelijk andere auto/onderwerp dan waar deze post over gaat. dus liever even een eigen topic openen
(dit heb ik bij deze gedaan...)

2: Altijd makkelijk om er even bij te vermelden of je zelf al gegoogled hebt, gezocht, of iets dergelijks.
Het lijkt me redelijk sterk dat er iets verbuigt in de achterkant als je aan de voorkant land.

Of er moet iets loskomen als je op de voorkant neerkomt

waar zou ik dit probleem dan moeten posten.
het lijk mij dat het chassis een beetje doorbuigt door het landen op de voorkant, dat daardoor het achter center drive door buigt.

Waarschijnlijk buigt je chassis door wat wel normaal is elke chassis heeft wel een beetje flex.
Maar wat raar is is dat je centrale aandrijfas achter buigt..
Heb je mischien foto's van de auto??

Want normaal gesproken zitten er voor en achter een chassis brace of rod die er voor zorgen om het buigen/flexen minimaal te houden ik weet niet of die er bij jou nog op zitten?

waar zou ik dit probleem dan moeten posten.
...

je kan het posten waar het nu staat...
Nu heb ik het even voor je gedaan door even een nieuw topic aan te maken
Maakt niet uit, iedereen die nieuw is op een forum moet even de goede knoppen zien te vinden;-)

Maar probeer een vraag over een compleet ander onderwerp een eigen topic te geven, dan krijg je zelf meer goede reacties over jouw probleem.
Dat je dan in je eigen topic wat andere vragen stelt, dat is geen probleem

Brielle-20120712-00421.jpg

Ik heb ze even voor je geplaatst.

Maar idd heel raar want zo tezien heb je wel je chassis bace's erop zitten ik neem aan waar al je bedrading aan vast is getyrapt??

heel erg bedankt voor het plaatsen. Klopt waar de bedrading op zit is de brace, maar de aandrijfas heeft nog wel speling, hoeveel speling is ongeveer normaal?
ik vind het egt raar heb het zelf ook verder nog nooit meegemaakt!!

In je fotoalbum staan er onder de fotto (als je er een foto in hebt staan) 2 codes
als je de img code kopieert en plakt in je post, staat er zowaar een foto

Nu ken ik die auto absoluut niet, maar ik heb wel een beetje met electro en brandstof gerommeld..
Maar hoort er geen bovenchassis op te zitten?
Meestal heb je de onderplaat waar alles op geschroefd zit, en een bovenplaat, die de "buigkrachten" opvangt
Zoals ik het nu zie, staat de achteraandrijving alleen op de onderplaat, maar is verder niet verbonden met iets anders

Gezien hoe krom het ding is, is of de as te lang geweest, of de achterkant buigt wel heel erg extreem door...

okee bedankt nee er hoort bij deze auto geen bovenplaat ik weet wat je bedoeld maar dat is bij deze niet, maar alvast heel erg bedankt.
in welke topic of hoe kan ik goede reactie krijgen om dit op te lossen??

een 5mm of minder op dat plekje zou wel een beetje in de richtlijn moeten zitten...

is je brace niet gebroken, gescheurt?
Er moet iets gebeuren wat niet de bedoeling is..

Dat zou ik eerlijk gezegt ook niet precies weten ik zal is even bij mijn trophy kijken.
Ik heb ong. een kleine cm speling op de achter centrale aandrijfas.
Wat ik met mij trophy heb gedaan is de bace voor en achter vervangen voor een alu brace ik weet niet of dat mogelijk is voor jou auto...

Wat je kan testen is om de auto aan de voorkant een achterkant vast te pakken en even kijken of je het chassis kan buigen en dan kijken hoeveel dat is.
Want ik weet niet mischien dat die plastic bace mee buigt maar dat moet je even kijken.

Back