aangestoken door de helivirus

• Topicstarter Topicstarter Rober-t
  • Startdatum Startdatum
:(
Binnen gehoverd met een Honey Bee FP V2 ?? :rolleyes:

Heb je dan zo'n grote kamer ?
Zonee mag je blij zijn dat je alleen een paar kaarsen en planten hebt geraakt ;) . Alleen al bij het opstijgen had ik zeker 1,5 meter nodig ,en dan moest ik alle zeilen bijzetten om hem enigszins stabiel te krijgen.

Ik kreeg (kan nu niet meer :( heb alleen nog onderdelen over) het met mijn vrouw absoluut niet voor elkaar om ermee binnen te vliegen; zelfs met de kleine NE Bravo SX ben ik 'verbannen' naar de zolder (of buiten als het weer [wind] dit toelaat :p

Groet,
Robbie
:(:( Idd mijn vrouw die is precies zo:(:( Ik moet mij maar voorlopig tevreden houden met simmen.;);)

Binnen gehoverd met een Honey Bee FP V2 ?? :rolleyes:

Heb je dan zo'n grote kamer ?
Zonee mag je blij zijn dat je alleen een paar kaarsen en planten hebt geraakt ;) . Alleen al bij het opstijgen had ik zeker 1,5 meter nodig ,en dan moest ik alle zeilen bijzetten om hem enigszins stabiel te krijgen.

Ik kreeg (kan nu niet meer :( heb alleen nog onderdelen over) het met mijn vrouw absoluut niet voor elkaar om ermee binnen te vliegen; zelfs met de kleine NE Bravo SX ben ik 'verbannen' naar de zolder (of buiten als het weer [wind] dit toelaat :p

Groet,
Robbie
Nou ik heb het geweten ook (ik kan NU alleen nog maar naar buiten) :(
maar mijn huiskamer is inderdaad veel te klein en heb denk een seconde geprobeerd, lukte maar met wat minder kaarsen en planten...

ik wou vandaag alleen maar FF mijn belt testen zonder de motor aangesloten maaar NAAR buiten :(
en ik wil (wou) nog wel een klein heli voor binnen...

EDIT ,net nog FF gevlogen ik snap er niks van, het ging voor geen meter :confused:
wind viel ook wel mee maar ik kreeg u'm amper van de grond zonder alle kanten op te vliegen :(

ik ben blij dat ik nu niet binnen aan het prutsen was !

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ik heb het geweten ook (ik kan NU alleen nog maar naar buiten) :(
maar mijn huiskamer is inderdaad veel te klein en heb denk een seconde geprobeerd, lukte maar met wat minder kaarsen en planten...

ik wou vandaag alleen maar FF mijn belt testen zonder de motor aangesloten maaar NAAR buiten :(
en ik wil (wou) nog wel een klein heli voor binnen...

EDIT ,net nog FF gevlogen ik snap er niks van, het ging voor geen meter :confused:
wind viel ook wel mee maar ik kreeg u'm amper van de grond zonder alle kanten op te vliegen :(

ik ben blij dat ik nu niet binnen aan het prutsen was !

Vrouwen zijn ook allemaal het zelfde;);)

Hmmzz soms heb je denk ik van die dagen dat het niet helemaal wil lukken:(:( het scheelt idd dat je je dan niet binnen was:yes::yes:.

Immidels alweer wat uurtjes aan het simmen met clearview.:p:p
Moet eerlijk bekennen dat dit wel beter is dan fms van esky.

qua weer:mad::mad::mad: tja daar moet ik maar weer ff gedult voor hebben.

Het is ook altijd wat met die RC-heli's :)
- Óf je mag niet binnen vliegen (vrouw: dat is toch geen ding voor binnen...) :rolleyes:
- Óf je kunt niet buiten vliegen vanwege het weer (waait te hard of regent) :rolleyes:
- Óf je kunt helemaal niet (meer) vliegen omdat je (weer) bent gecrasht, en er eerst weer hersteld moet worden :rolleyes:

En toch is het erg leuk:yes:en erg verslavend:yes::yes::yes:

Groet,
Robbie

Het is ook altijd wat met die RC-heli's :)
- Óf je mag niet binnen vliegen (vrouw: dat is toch geen ding voor binnen...) :rolleyes:
- Óf je kunt niet buiten vliegen vanwege het weer (waait te hard of regent) :rolleyes:
- Óf je kunt helemaal niet (meer) vliegen omdat je (weer) bent gecrasht, en er eerst weer hersteld moet worden :rolleyes:

En toch is het erg leuk:yes:en erg verslavend:yes::yes::yes:

Groet,
Robbie

Dacht dat alleen ik dat altijd had :p

@ robbie het is idd leuk en verslavend. ;-)

@ thijs ik denk dat er meer lotgenoten zijn die dit probleem ook hebben

Back