Als je mijn inbreng goed had gelezen dan zou het je duidelijk moeten zijn dat het me op is gevallen dat er heel weinig over bekend is. Persoonlijk zou ik het een welkome aanvulling vinden die deze branche een wat professioneler karakter geven.
Een speelgoed aandoend kitje als de dji f550 lukt me zonder momentsleutel ook wel op een verantwoordelijke wijze.
Als je aan configuraties begint die duizenden euro's kosten dan kan het GEEN kwaad als er meer technisch info beschikbaar is over het te gebruiken materiaal en montage voorschriften. Die moeite en verantwoording mag een producent toch nemen gezien het prijskaartje wat er aan hangt in een bepaalt segment. Maar ja this made in China, Taiwan en India time.
Voor diegene die vinden dat ik er niet aan had moeten (of mogen) beginnen of het aan andere over moet laten die er wel verstand van hebben. Ook van mijn kant

Zijn zeker vergeten dat ze zelf ook ooit de eerste stappen hebben genomen om aan deze hobby te beginnen.
Voor de gemoedsrust en diegene die twijfelen over mijn technische achtergrond. Ook zonder info over het aanhaalmoment raak ik niet in paniek. Heb honderden computer in elkaar gezet en ander fijn techniek en op gevoel de moertjes enz. aangedraaid. Echter als er extreme belastingen mee gaan spelen neem ik het allemaal wat serieuzer en weet graag van de hoed en de rand. Een eigenschap die me vaak ten goede is.
Vandaar ook mijn frequente bezoek op dit forum en eenvoudige beginners vragen. Voor mij bestaan er geen domme vragen. Domme antwoorden helaas wel. Maak ook graag gebruik van de kennis van andere.Daar voel ik me niet te groot voor. Wellicht dat ik dit in de toekomst weer door kan geven aan andere starters.