Aankomend talent.. ontmoet de nieuwe wereldkampioen(e?)..

• Topicstarter Topicstarter Henri Zikken
  • Startdatum Startdatum
Henri en partner,

van harte gefeliciteerd, geniet ervan..
tijdens de zwangerschap krijg je waarschijnlijk meer tijd, na de geboorte van je dochter veeeel minder.

Ben ik blij dat het een zoon wordt :)

Vandaag de 20 weken echo gehad, een uitgebreide ivm een verhoogd risico op een aantal zaken, maar alles zat er op en er aan, het is helemaal compleet. Geen open rug, geen hazenlip, geen waterhoofd, vooralsnog lijkt het een waar kwaliteitsproduct :)

Nu maar hopen dat ie vliegen ook leuk gaan vinden, ik moet er niet aan denken dat ik straks 'voetbalpapa' ga worden ofzo :P

vooralsnog lijkt het een waar kwaliteitsproduct
Dan moet ie van de melkboer zijn.

Sorry Henri kon het niet laten.

Veel plezier tijdens de nog te "zwangeren" weken, geniet nog even van je nachtrust want die gaat er zeker aan.
Geniet ook nog even van de tijd "samen" dat verandert ook wel ineens.

En veel bouwen he voor die kleine man van je, hij moet natuurlijk met 6 jaar z`n pa al kunnen verslaan op de wedstrijden.

Veel geluk en geniet ervan :yes:

Ghegheghe ... Kwaliteitsproduct ... :rolling:

Gefeliciteerd met het goede nieuws Henri ;)

Kreeg vandaag ook het nieuws dat het raak was volgens de test van de apotheek :shock: .... Voor mij komt er dus ook een spannende tijd aan ....

Kreeg vandaag ook het nieuws dat het raak was volgens de test van de apotheek :shock: .... Voor mij komt er dus ook een spannende tijd aan ....

Van harte! Je bent er vroeg bij om het te melden. Jammer voor je dat de oefenperiode er nu op zit... Ik ben blij dat ik er al 2 heb en er geen meer komen.. :)

Savage: ook jullie proficiat.

Van harte! Je bent er vroeg bij om het te melden. Jammer voor je dat de oefenperiode er nu op zit... Ik ben blij dat ik er al 2 heb en er geen meer komen.. :)

Ehhh... Rogier: Moet ik je even wat komen uitleggen of ga je het in bibliotheek opzoeken?:D

Dan moet ie van de melkboer zijn.

Ah welnee, is gewoon beginnersgeluk :P

@savage: dit wist ik allemaal tot voor kort ook niet, maar eigenlijk 'mag' je het nog niet vertellen als de zwangerschapstest positief is, of beter gezegd, het is verstandiger het nog niet te vertellen. De eerste 12 weken zijn vrij kritisch, 1 op de 10 heeft dan nog een miskraam, en dan krijg je al die mensen die gaan vragen hoe het is etc..

Je kunt ook zeggen dat 9 op de 10 goed gaan, dus toch maar alvast gefeliciteerd :)

Kun je ze horen denken op het 'jonge ouders forum'.. damn.. nu komt die henri hier naartoe.. :P

Thanx allemaal ;)

Tis vroeg , maar toch wel ff schrikken als ze je ineens belt van d'r werk ;) Gelukkig zijn we allebei nogal van het type "Onkruid vergaat niet" ;)

Oefenen is iets wat het vrouwtje zelf voorlopig nog niet op wilde geven... Doe dus schijnbaar toch iets goed , al is er altijd ruimte voor verbetering... Blijven oefenen dus :rolling:

Laatst bewerkt:
Feli!

Mooi bouwproject, enkel mis ik de "how to"en de in beeld gebrachte stappen,(foto video) en moeite welke het gekost hebben , dit project zover te krijgen dat het nu is.

Geen foto's geen bouwproject! ;)

Hmmzzzzzz... Denk dat de "how to's" opzich wel gemaakt kunnen worden... Geloof alleen niet dat het door de leeftijdskeuring voor het forum komt ... :rolling:

Kort samen gevat kost het je iig wat zweet en flink wat lichamelijke inspanning :mrgreen:

Hmm, als je het geheel nu 180 graden omdraait, kost het je partner heel veel zweet ;)
Na afloop gauw weer omdraaien, dan kan de zwartekracht het werk weer doen als voorheen in de niet 180 graden gerdraaide versie... ;)

Volgens mij staat het internet al vol met howto's mbt dit onderwerp.. sterker nog, het internet heeft praktisch het bestaan er aan te danken :P

Tja niemand kijkt/koopt/zoekt/download/vul iets in" "adult entertainment", en toch is het veruit de grootste wereld waar het geld in om gaat, sex sells, simpel.

Dit geld voor zowel singels , getrouwden, samenwonenden, en weet ik wat voor samenstellingen je nog meer hebt. In zowel: mv ,vv en mm.

Das toch wel het ultieme zelfbouw project hé Henri? ;)

Gefeliciteerd! :thumbsup:

Nou...het blijven ARF'jes hoor. Zo uit de doos, alles d'r op en d'r aan :lol:
Beetje leuk aankleden en dan heb je het wel gehad.

Heren van harte. Welkom in de wereld van de papa's!

Back