Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die vage dubbele heuvel bedoel je, het leek me logischer die van de andere kant te nemen. Ik zag in het filmpje dat Arno die in een keer probeerde te nemen maar naast de bult sprong :)

De baan zag er wel echt super uit!!

Dus nu is het winterstop en volgend jaar No-Nitro v2, kan niet wachten!

De "grote bult" met tafel nam ik met de grote regelmaat in 1 keer. Met me buggy ging dit prima, de truggy van Arno was wat te zwaar. Door dit te doen scheelde het echt seconden. De bult ligt schuin naar je toe dus heb je de neiging om naast de bult te landen. Truc is knop omzetten in je hoofd en voor je gevoel iets naar buiten (in dit geval van je af) sturen, dan gaat het perfect.

Het wasbord was ook in 1 keer te nemen dit deed jerome dan weer. Het ging goed maar op 1 plekkie dus goed aanrijden en anders lag je op je dak. Doordat ik de grote bult in ene nam maar het wasbord in 2e kon ik goed bijblijven en was net zo snel als de "snelle" jongens. Met electro heb je nagenoeg geen aanloop nodig dus die kombochten in de baan liggen er voor ons voor de show. Bij voorkeur rijden we alles strakke binnenbochten (als het lukt ;-) ) dus zo kort mogelijke baan.

FF gejat van het NN forum van onder naar boven lezen hè

06 feb : 21:59
ben er toevallig met jerome mee bezig hedenavon.....we moeten even wat antwoorden afwachten van circuits maar we komen al een heel eind dus nog heel ff geduld

06 feb : 20:30
yeah heb er zin in dit jaar , verder nog geen datums of locatie's bekend ??

06 feb : 20:04
De no-nito zal in april weer van start gaan.

06 feb : 18:54
Heeft iemand een idee in welke maand de No-Nitro weer gaat beginnen????

Het gaan op zeker weer mooie wedstrijden worden, op de mooiste circuit's van BeNed. We willen 5 race's organiseren. Maar zoals Erik al heeft gevraagd: nog even geduld s.v.p.

Van het NN forum hoop dat ze kloppen

De datums kan ik alvast verklappen. De circuits zijn we bijna uit:
- 10 april
- 15 mei
- 5 juni
- 3 juli
- 17 sept. (let op dit is een zaterdag)

@pinky verander de topic titel ff naar 2011

zit net op no nitro en zie het volgende ;)

- 10 april MVW
- 15 mei Helmond
- 5 juni Mol
- 3 juli Appingendam
- 17 september MVW open dag en tevens prijsuitreiking kampioenschap.

- 18 september open dag MVW met caravan race (kan ook met elektro)

Race 1 en 5 kan ik door het BK.
Mol valt in de examens dus die zal ik waarschijnlijk moeten missen.
Ik denk wel dat ik Appingendam zeker ga doen. Het begin van de vakantie voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back