Is er geen 1/10 unlimited klasse? Daar kan je volgens mij in meerijden met gelijk welke 1/10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus in principe zijn de Traxxas Slash wagens ook niet welkom als je volledig afgaat op de 1/8 naam![]()
de short course is er bij gedaan. om een beetje dagvulling te krijgen.
anders had je alleen maar 1/8 buggy truggy.
de shortcourse heeft bijna dezelfde afmetingen/dimensies als een 1/8 buggy/truggy
probeer je met je 1/10 buggy op nonitro te manifesteren. dan wens ik u veel succes
Vergeet wel niet dat zo'n 1/10 buggy een stuk harder gaat dan een shortcourse...
Nu de Durango heb ik eens getest op Mol en dat ging toch serieus goed
Maar dat een goede shortcourse een fractie trager is als een goede 1/10 buggy? Meen je dat nu echt???
Ben op verschillende circuits 1/10 al gaan rijden (Charleroi, Arendonk, Kampenhout) maar ik heb nog nooit een shortcourse in de buurt zien komen van een goede 4wd buggy :$ Wil ik best wel eens zien! Moet lekker zijn zo'n snelle 'vrachtwagen'hihi
Al je het vanuit je grondbeginselen negatief wil benaderen, klopt het inderdaad dat de No-Nitro de short-course er als veldvulling "bij doet"de short course is er bij gedaan. om een beetje dagvulling te krijgen.
anders had je alleen maar 1/8 buggy truggy.
de shortcourse heeft bijna dezelfde afmetingen/dimensies als een 1/8 buggy/truggy
probeer je met je 1/10 buggy op nonitro te manifesteren. dan wens ik u veel succes
Eelco, ik voel het zeker niet als een persoonlijke aanval.