Aankondiging: No-Nitro versie 2011, de 3e wedstrijd, 3 juli, Appingedam

Ik heb Gies beloofd om deze week rustig te blijven ivm spanning.:yes:

Tuurlijk, wij zijn fans van elkaar. Ik baal opzich wel dat de SC10 er nog niet is, anders had ik Gies kunnen achtervolgen. Ach volgende keer beter.

Achtervolgen ... ?? ;)

Hopelijk krijg ik deze week nog wel mijn onderdelen (vorige week besteld) anders wordt het lastig rijden voor mij ...

25 op de lijst inclusief wachtlijst...

Eric en Jerome erbij maakt 27 inschrijvingen!!!!

Nou nog ff afwachten wat er uit de grote hoed gerold komt bij de No-Nitro organisatie.

Ja datzelfde dat ik bij jou doe als ik met mn 1/8 buggy rijdt!
@Nard - Ik denk dat ik Gies niet bij houd met een SC, zoals hij daar mee rond gaat... Wordt wel m'n eerste 4WD SC, maar moet wel oefenen om de SC kampioen van Helmond bij te houden, laat staan voorbij gaan. :yes:

Gies vliegt er zeker op met zijn SC ja.

Kurtje, Stewie komt wel :) ... goed nieuws!! Ik heb er zin in maar ik begin bang te worden voor mijn Amain pakketje ...

Tuurlijk racen met die handel!
Als het maar een leuke dag wordt zijn we weeral blij :p.

Kon echt niet eerder inschrijven daar ik normaal niet kon...

Ik zou wel beginnen vrezen voor een 3 op een rij Stewie :D
3de regelaar in evenveel weken bijna :confused:

Kan ik mij nog uitschrijven? ;)
Nee, enkel blije gedachten, heb de vorige keer mijn auto ook niet in 2 gereden he :p.

Nee, de 2 regelaars zijn kut ja. Hoop dat die van de truggy snel gemaakt is, heb nu gene reserve he...

Nah, dat is te laat. Hij is ermee geholpen, das graag gedaan.

Mss dat ik tegen het weeken gauw ene koop, weet het niet goed...
Als ik zeker wist dat ik de truggy ging houden, dan direct maar weet het echt niet. Anders zit ik met één 1/8 elektro en 3 MMM regelaars, das ook wat overkill ;).

Ontopic: Stewie heeft er zin in!
Hoop alleen dat de eco het langer uithoudt dan de durango gisteren :yes:.

Afijn en ook de heatindelingen zijn onder voorbehoud opgemaakt.

Mogelijk dat Geralt nog wat info kan geven ivm trainen en dergelijke wij zullen dit dan ook nog even rondmailen naar alle rijders.

Last but not least alle SC klassen rijden bij elkaar.

Okay, bij deze dan...

Zaterdag is trainen mogelijk vanaf 10.00uur tot een uur of 17.00uur (bij mooi goed weer langer).

Overnachten is gratis mogelijk met tent caravan of vouwwagen, stroom voor overnachting is s'avonds aanwezig tot 8 uur in de ochtend. BBQ-en NIET toegestaan ivm brandgevaar.

Zondag is het terrein open vanaf 7.45uur tot zo lang als nodig.

Drank en spijs voor handen tijdens de openingstijden.

Neem aub je eigen tafel/stoel/haspel en stekkerblok mee.

220v is genoeg aanwezig maar nooit oneindig, laad op voorhand dan ook je accu's thuis al op.

Parkeren kan op zaterdag op het terrein, volg aub de aanwijzingen van ons op tav het parkeerbeleid zo kunnen er meer mensen parkeren.
Op zondag zal men de auto moeten leegladen bij het toegangshek en de auto parkeren door de bordjes van Mach-One te volgen! Is een wandeling maar gaat al een hele tijd zo zonder problemen.

PARKEER NOOIT IN HET ZANDPAD!!! DAN ZIJN WE NAMELIJK GENOODZAAKT DE RACE STIL TE LEGGEN TOTDAT VOERTUIG IS VERWIJDERD!!

Rijden is alleen toegestaan op het 1:8 circuit, niet ernaat, op andere banen of in het rijderskwartier!!!
Gewoon je auto even oppakken en zo naar de baan brengen aub, niet rijdend.

Laatst bewerkt:
Back