Aankondiging: No-Nitro versie 2011, de 3e wedstrijd, 3 juli, Appingedam

Geralt,

Uit de uitspraak van Dennis begrijp ik dat de Trainingsdag niet exclusief voor No-Nitro is of in ieder geval exclusief voor Electro rijders correct?

Op zich geen bezwaar tegen maar de ervaring leert E & Nitro door elkaar trainen kwa baaninzet levert nog wel eens wat uitdagingen.

Klopt,

wij hebben 3 circuits en op een wedstrijddag (zondag) is het gehele terrein gesloten muv het circuit waarop de race verreden wordt.

Kortom op zaterdag zijn alle circuits gewoon geopend voor zowel leden alswel dagrijders. Nitro, benzine én elektro wel ieder rijden op het circuit waar ze op horen natuurlijk.

Dus ja, het kan voor komen dat er nitro én brushless rijders tegelijk op de 1:8 baan aan het knallen zijn, dit heeft bij ons nog nooit voor enig probleem gezorgd!!!
Ook nog nooit rijders gehoord dat men er moeite mee had dat deze door elkaar reden...

Kortom, geen probleem bij Mach-One...

wel lekker om dan op zaterdag ook eens op de 1:10 baan met de 1:10 te proberen ;-) zag er leuk uit! de meeste nitroherrie is afgelopen weekend al geweest, toen waren ook alle banen open en combineerde het prima op de zaterdag.

... nog geen steeds Amain pakketje (13 dagen), ik begin hem te knijpen.

Iemand die nog front shocktower/wing te koop / te leen heeft ?

Nard in geval van nood leen je die van mij gewoon weer..............komt helemaal goed

Auch... Das erg jammer!
En vorige week ging alles perfect. Op een klein foutje na, maar dat lag eerder aan een foute instelling in de software van wat ik gehoord heb.

Back