Aankondiging: No-Nitro versie 2011, de 3e wedstrijd, 3 juli, Appingedam

Helaas was het nu een andere invloed als het tel systeem zelf eigenlijk. Er was een dusdanige storing op / rond de frequentie waarop de transponders werken dat de lus erg veel last had van deze storing. Zelfs een 2e (beter type) decoder die we uit Belgie opgehaald hadden mocht niet helpen. Rijders die altijd goed geteld werden werden nu geheel niet geteld.

Anyway gauw een verslag van deze rampendag op No-Nitro in ieder geval hebben wij maar ook Mach One alles eraan gedaan om dit probleem op te lossen maar helaas door de externe storing was dit niet mogelijk.

ja jammer maar helaas , denk dat zowel Mach als de No nitro alles hebben gedaan om de wedstrijd door te laten gaan maar zonder telsysteem gaat het niet. Ondanks dat toch 2 hele mooie dagen in Helmond door gebracht , super gezellig en 90% van de tijd heerlijk zonnetje erbij ... op naar de volgende

Mach One en No Nitro bedankt

Tja "Life is a Bitch" (ik heb er anders ook geen woorden voor).
Dan maar naar de volgende wedstrijd toeleven, en naar de volgende No-Nitro (als die doorgaat).
Het is niet anders!

Gewoon vette pech....kan niet anders zeggen. Wel weer 2 topdagen gehad en jongens bedankt dat jullie het niet doorgaan van de wedstrijd zo sportief hebben opgepakt en gewoon zijn gebleven en lekker hebben gereden. Dit geeft ook wel de sfeer aan bij de no-nitrocup die gezellig, behulpzaam en gemoedelijk is.
We gaan gewoon door naar de volgende wedstrijd en houden de moed erin.......

Iedereen bedankt voor het leuke weekend en tot de volgende keer.......

Dit zijn dingen die nu eenmaal gebeuren.
Als je toch daar bent kunde idd evengoed een dagje gezellig rijden.

We hebben Gies nog gezien toen die de decoder kwam halen @NBR...
Jammer dat het daarmee ook niet was gelukt.

Nee inderdaad, kan gebeuren en gezellig gereden dat hebben we zeker.......

Ja Gies was even op en neer........tof dat ie dat wilde doen en natuurlijk NBR bedankt voor het lenen van de decoder. Het had het probreem niet op kunnen lossen, maar de decoder heeft wel "het probleem" vastgesteld en we konden met de decoder wel testen of een andere lus of het verplaatsen van de lus solaas bood.....helaas mocht het niet baten en was het te onbetrouwbaar om de wedstrijd door te laten gaan wat vele telde hij inmiddels wel, maar sommige of af en toe niet...... Maar ach we hebben lekker veel kunnen rijden ;-)

Ondanks het niet doorgaan van de wedstrijd toch weer leuk gereden.

cenmonster, thanks again voor het lenen van je shocktower. De mijne begaf het de eerste LiPo al. Zo dadelijk eens even een mail sturen naar AmainHobbies of ze me misschien kunnen helpen.

Ondanks het niet doorgaan van de wedstrijd toch weer leuk gereden.

cenmonster, thanks again voor het lenen van je shocktower. De mijne begaf het de eerste LiPo al. Zo dadelijk eens even een mail sturen naar AmainHobbies of ze me misschien kunnen helpen.

Hoe hebt ge dat gedaan.
Op helmond met de eerste lipo shocktower over...
Zo veel hoge jumps zijn er toch niet, of is het een productiefout (kan altijd natuurlijk)

Gisteren heel de dag gevlamd (redelijk snel dus) en harde crashes gemaakt en heb enkel 2 bovendraagarmen gebroken op de nitro. Aan de eco was niets kapot.

Bovendraagarmen van de nitro had ik ook pas gezien na het rijden, der was maar 1 baar door en hing dus nog met 1tje vast.

De shocktower had al barsten van de vorige no-nitro ;) Was dus kwestie van afwachten alvorens hij zou breken.

Hmmmm....ondanks dat de baan smooth kan zijn, zijn er altijd plekken waar je ongelukkig terecht kan komen....zeker met andere wagens op de baan ;-) ofwel pech kan je altijd hebben.

Graag gedaan nard, hij is wel zo krom als een hoepel maar we redden het er nog elke keer mee. Ik zal er ook nog maar 1 extra bestellen want bij mij zat er een hagelnieuwe RT op maar die was ook krom uit Helmond gekomen. Het ligt dus niet aan jou hahahaha

Ja ik zag dat jullie hem recht aan het slaan waren. Valt me tegen van RT al weet ik natuurlijk niet wat die heeft moeten doorstaan :)

Viel me ook tegen Nard, maar kon me toch een enorme klapper herinneren toen ik tussen de twee sprongen belande (voor de pistraat ging ik eraf tegen de heuvel die een baan verder lag, op zijn kop tegen het houtwerk) Me draagarm was ook stuk en vooras krom, dus denk dat dat de boosdoener is geweest. Maar zoals je gezien hadden sloegen we hem eigenlijk zo weer recht, en dat viel me een beetje tegen al was ik er wel blij mee :-)

IMAG0212.jpg

Niet meer, haha! Maar toch weer een geruststelling dat het pakketje is gearriveerd.
04-26 Besteld
04-27 Shipped
05-17 Ontvangen

Hallo allen,

Na alle problemen in helmond met enorme storing op de tel-lus doet het volgende probleem zich aan: We hebben in overleg met Nuclea Buggy Racing besloten de wedstrijd te moeten annuleren voor 5 Juni die op Mol gereden zou worden.

Helaas heeft NBR de nodige problemen aldaar en het voorbestaan van de baan is in gevaar en geldt er een algeheel rijverbod op dit moment.

We zijn aan het kijken om uit te wijken naar 12 Juni maar hier wordt nog overleg over gepleegd en we houden jullie op de hoogte. 1 ding is zeker we rijden niet op mol helaas.

Groeten,
Jerome Grimminck
No-Nitro.nl

Bedankt voor de update Jerome. Jammer om te horen maar denk dat iedereen er wel al rekening mee had gehouden.

Back