Aankoop truck

• Topicstarter Topicstarter Chris85
  • Startdatum Startdatum
mooi mooi :D
ziet er echt knap uit. nog beter dan ik had verwacht

wat zijn de specs van die ledjes?

mvg,
Christophe

edit:
nvm, heb de specs gezien in uw topic

nog even ivm die servo voor de schotelkoppeling:
heeft iemand hier een idee van?

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi iedereen

heb ondertussen de truck aangekocht in Dortmund, staat ook al grotendeels in elkaar.
nu heb ik nog enkele vragen:
er zou een stang moeten zijn om een koppeling te maken tussen de miniservo en de schotel achteraan.
ik kan deze echter nergens vinden.
zit deze mee in de kit van de gemotoriseerde staanpoten?

heb toen ook nog de telescopische antenne gekocht, aangezien die er mooi en functioneel uitzag.
nu vraag ik me echter af hoe deze zich verbindt met de truck (je hebt de normale plek, maar daar zit geen schroefdraad in).
en hoe ik de antenne van de ontvanger erin verwerkt of mee verbonden krijg.

de ontvanger die ik gebruik is de FP-R11BF van Robbe/Futuba (zit standaard bij de F14-zender die ik heb gekocht)

alvast nogmaals bedankt
Christophe

heb toen ook nog de telescopische antenne gekocht, aangezien die er mooi en functioneel uitzag.
nu vraag ik me echter af hoe deze zich verbindt met de truck (je hebt de normale plek, maar daar zit geen schroefdraad in).
en hoe ik de antenne van de ontvanger erin verwerkt of mee verbonden krijg.

de ontvanger die ik gebruik is de FP-R11BF van Robbe/Futuba (zit standaard bij de F14-zender die ik heb gekocht)

alvast nogmaals bedankt
Christophe

De 1e vraag kan ik je niet zeggen.

Betreft de 2e vraag...

Kijk even of je hier aan kunt komen:
531901_LB_00_FB.EPS.jpg

Hieraan soldeer je de antenne-kabel van je ontvanger en verbind je met de telescoop-antenne, doormiddel van een moertje.
(mocht het schroefdraad van de telescoop-antenne lang genoeg wezen, zet het eerst vast met een moertje en daarna pas de soldeer-oog met een moertje !)

Het rest wel voorkeur, om het goed te solderen en te isoleren !
Dit om storringen te voorkomen.

Succes...

Back