aankooptips/advies graag

maar wat vinden jullie van mijn lijstje? na jullie kijk er op kan ik da wat weg strepen:P ik vind de keus erg moeilijk

Om je lijstje wat korter te maken zou je eens kunnen zoeken bij welke webshops je onderdelen kunt vinden voor de auto's op je lijst en dan heb ik het niet over tuning, maar ook over gewoon reguliere spare-parts..

Voor merken als HSP, Reely en Redcat is dat bijvoorbeeld nogal beperkt.

Als je auto schade heeft of bepaalde onderdelen beginnen te slijten en je kunt ze niet vervangen, dan is het natuurlijk snel uit met de pret ...

Heb je lijstje zitten bekijken en ben het met eerder advies roerend eens, ik zou eerder een tweedehands kopen van een gangbaar merk en type, dan kiezen voor 1 van de auto's van je lijstje.
Daarbij is het kiezen van bv een Traxxas 2WD een veel leukere auto, niet in de laatste plaats omdat velen met zo'n auto zullen rijden op het circuit.

Persoonlijk zou ik een paar tientjes bijleggen en beginnen met een nieuwe RTR 2.4Ghz Slash 2WD, dat is een hele leuke sterke en betaalbare start in de RC wereld. Voor ~250 euro heb je dan echt een leuke set, incl accu.
De Slash 2WD is ook al volledig voorzien van kogellagers.

Tamiya is zeker niet slecht, maar begint pas leuk te worden vanaf de DB-01 en hoger, TRF series, zoals genoemd door Kurt is waanzinnig mooi... Maar dan moet je budget minimaal 3x :-)

Laatst bewerkt:
En een maverick truggy(ryden jullie daar nog wel mee op de baan in bergschenhoek? Volgnes my vroeger wel, vind t egt gafe wagens) of shortcourse truck, zyn niet duur coompleet alleen moet je wel lipo en lader natuurlyk.
Of een lrp s10 blast ofzoiets, das een buggy, beide merken zyn volledig gekogellagerd in ieder geval:)

Waarom begin je niet gewoon met de traxxas slash 2wd, bij toemen enzo heb je daar fantastishe pakketjes voor.. voor 200,- heb je gewoon zo'n slash pakketje met zender, lader en accu. heb m zelf ook ben er best tevreden mee..

maar wat vinden jullie van mijn lijstje? na jullie kijk er op kan ik da wat weg strepen:P ik vind de keus erg moeilijk, mij lijkt de xstr wel vet, staat ook dat ze een tuningsset hebben, weet alleen de prijs er niet van, en ik ben benieuwd of ze daar onderdelen van hebben bij quartel bijvoorbeeld, of dat onderdelen van andere merken passen.

En heb je al een keuze kunnen maken ? Tis altijd wel leuk om te horen wat het uiteindelijk geworden is en of het bevalt ....

Back