Aanmelden: Electro Sleepmeeting 29 Mei Modelvliegclub Snoopey

Hallo heren,

Ik wilde weer eens vragen of we weer behoefte is aan een Sleepmeeting bij onze modelvliegclub in dongen.
Het was vorig jaar een zeer geslaagde meeting denk ik, en zou er dit jaar weer een willen organiseren.

Hoor graag jullie reacties:)

Met vriendelijke groet,
Thijs Verbunt

Hallo Thijs,

Ik heb pas jl. november mijn sleepdoop gehad, maar ben daar wel erg enthousiast over. Slepen is bij onze club niet mogelijk, dus ben ik van dit soort acties afhankelijk. Ja, ik zie het dus wel zitten, en als ik naar de foto's kijk en de berichten lees, dan wordt ik nog enthousiaster .... Een groot deel van de mensen ken ik nu ook al, en ook dat zit meer dan goed. :D

Wel ga ik begin juni waarschijnlijk een weekje hellingvliegen, en de zomervakantie staat nog niet vast. Maar ik zie wel hoe dat combineert.

Gr. Dirk

Graag ben ik aanwezig in Dongen. Vorig jaar was het een geslaagde dag.
15 mei is er een VGT in Hoeven graag rekening mee houden. Daarna breken de vakanties los rond hemelvaard en pinksteren dus kom je al gauw begin Juni.
We wachten de datum af

Jaaaa!

Als de drukke F5B wedstrijdkalender (NL+Eurotour) het toelaat ben ik graag weer van de partij. Met sleper en zwevers. De Ibis is er in ieder geval weer helemaal klaar voor.

Bertus,
Jij was toch ook bezig met een sleepmeeting in Wijk en A? Zo ja, misschien afstemmen met Thijs zodat er genoeg tijd tussen de 2 zit.

Groet,
Gerben

Jaaaa!

Als de drukke F5B wedstrijdkalender (NL+Eurotour) het toelaat ben ik graag weer van de partij. Met sleper en zwevers. De Ibis is er in ieder geval weer helemaal klaar voor.

Bertus,
Jij was toch ook bezig met een sleepmeeting in Wijk en A? Zo ja, misschien afstemmen met Thijs zodat er genoeg tijd tussen de 2 zit.

Groet,
Gerben

Gerben ik ben al een half jaar niet op de club geweest bij ons.
Het wordt hoog tijd dat ik weer een keertje ga.

Ik heb begrepen dat ze ons veld gaan frezen en opnieuw inzaaien.
Wanneer dat is weet ik niet, maar we kunnen er dan een poosje niet op.

Voor ik het ga regelen vraag ik eerst wanneer de slepers kunnen.
Die hebben een grote vinger in de pap wat data betreft.
Ik gooi het ruim op tijd in de groep.
Wij hebben eigenlijk nooit wat op het veld dus wat data aan gaat ben ik vrij.
Laat Dongen eerst maar een sleepmeeting regelen.

Net even ook mijn agenda bekeken, en dat gaat zeker allemaal passen en meten worden.

Zag ook dat een treffer is in Hoeven de 15e mei, lijkt mij ook leuk maar kan dan jammer genoeg niet.

Oke heren en misschien ook dames:turn-l:
Ik zat zelf te denken aan 21 mei??????

Graag reactie van zwever maar zeker ook slepers die moeten we echt genoeg hebben natuurlijk.

Gr, Thijs

Dan moet ik helaas verstek laten gaan, dat krijg ik thuis niet rond. (ik ben zwever+sleper)

Back