aanmelden: electro-sleepmeeting MVC Columbia Boxmeer zaterdag 25 september

In navolging van Kennemerland staat het volgende electro-sleeptreffen inmiddels gepland.

Dit wordt gehouden op zaterdag 25 september bij MVC Columbia in boxmeer.
modelvliegclub columbia boxmeer

Aanvang 10 uur. (vanaf 09 uur ben ik op het veld aanwezig)
Voor koffie en thee wordt gezorgd.
Er is een frequentiebord aanwezig.

Ik zal zelf maar de aftrap geven.

Naam.......... Nickname ..........toestel(len)........................................Sleper/sleep ...........kanaal
------------------------------------------------------------------------------------------------
Louis........... Loeki................ Discus CS......................................... sleep.................... 78

wie volgt?

Laatst bewerkt:
In navolging van Kennemerland staat het volgende electro-sleeptreffen inmiddels gepland.

Dit wordt gehouden op zaterdag 25 september bij MVC Columbia in boxmeer.
modelvliegclub columbia boxmeer

Aanvang 10 uur. (vanaf 09 uur ben ik op het veld aanwezig)
Voor koffie en thee wordt gezorgd.
Er is een frequentiebord aanwezig.

Ik zal zelf maar de aftrap geven.

Naam.......... Nickname ..........toestel(len)........................................Sleper/sleep ...........kanaal
------------------------------------------------------------------------------------------------
Louis........... Loeki................ Discus CS......................................... sleep.................... 78

wie volgt?

Sven.............Sven-Boxmeer.MPX Fiesta........................................sleep................... 2.4 Ghz

I'll be your huckleberry!

Sven.............Sven-Boxmeer.MPX Fiesta........................................slee p................... 2.4 Ghz
Maarten.......MaartenX............ASH-26 / Kult Mini...........................2,4 GHZ, Kanaal 62

Even kijken of ik nog een weekenddag vrij kan krijgen (heb er al vele gevraagd dit jaar).

Sven.............Sven-Boxmeer.MPX Fiesta........................................sleep................... 2.4 Ghz
Maarten.......MaartenX............ASH-26 / Kult Mini...........................2,4 GHZ, Kanaal 62
Raymond (Fotor), WIK Speed Astir (zwever 3,2m), Elefant (zwever 5m), Mentor (sleper tot 3m), 2,4 GHz

Vooruit dan maar :-)

Raymond (Fotor), WIK Speed Astir (zwever 3,2m), Elefant (zwever 5m), Mentor (sleper tot 3m), 2,4 GHz
Arjan (PH_AJH), Grunau Baby, Wik Salto, Cirrus 75 (kan 67), Taxi Cup II sleper (kan 73),

Meteen al een goed begin, binnen 2 1/2 uur 5 aanmeldingen, toppertje!

Helaas zal dit de eerste keer zijn dat ik niet aanwezig kan zijn op een electro-sleep treffen, de laatste F5B wedstrijd valt op dezelfde datum, en dat heeft voor mij prioriteit.
Toch wel erg jammer, de electrosleep meetings zijn altijd erg gezellig!

Loeki, misschien handig om aan te geven, is er stroom aanwezig?

Groet,
Gerben

Hoi Gerben,

Jammer dat je er niet bij bent!!

Indien nodig kunnen we de agregaat opstarten, die is aanwezig.

Grt, Louis

Hey Jongens,

Blijft het bij die 5 aanmeldingen?

Of zitten jullie nog na te genieten van de vorige meeting....:rolleyes:

Normaal gezien ga ik watervliegen in Zeumeren ...
Moest ik nog van gedachte veranderen zal ik graag deelnemen als sleper ;)

Laat het wel op tijd weten...

Laatst bewerkt:
Niet erg handig om dit op deze datum te plannen. :(

Watervliegen gaat bij mij voor .

Moeten de zwevers nog maar wachten tot volgend jaar.

Mvg Johan

Een andere datum is voor mij helaas niet mogelijk.

Of er moet iemand anders zijn die de organisatie op zich wil nemen...;)

Goeden dag Heren,

Ja het is niet echt de moeite om iets te organiseren voor 5 man.

Ik wil wel even horen of het bij ons mogelijk is op een andere datum.
Had het er al met Hannes over gehad en vond het ook leuk om te doen.
De plek waar dan gevlogen gaat worden is bij Pegasus in Enkhuizen Noord Holland. zie linkje voor locatie,klik in het blauw Elsenburg aan.

Modelvliegclub PEGASUS

Groet Jan.

Hallo

Zal wel aan mij liggen maar ik ben ff de weg kwijt. Is er een E-sleepmeeting in Boxmeer of Enkhuizen. Waar hebben we het nu over hier ???

Arno,

Dit draadje gaat over een sleepmeeting in Boxmeer.
Zou jij de 25e langs willen komen?
De grote vraag is of er de 25e voldoende deelnemers zin en tijd hebben om langs te komen op die datum.
Als Mac iets in Enkhuizen wil organiseren, lijkt het me het handigste als hij daar een apart draadje voor opent.

Loeki, wellicht toch de 5e september?

Groet,
Gerben

Back