Aanschaf 3D electro kist

haha, beetje dure grap, en brandstof is helemaal niet zo vervelden , als de motor maar goed is, zondag, had ik de SIG wonder mee met een os25, gloei er op, startmotor , en vliegen maar, hij startte gelijk ! :D

tja, als je pakking bij de carburateur goed is wel ja :lol:
spreek uit ervaring

maar inderdaad. ik heb een hele oude os 25 fp maar dat ding is gewoon een superding loopt altijd.

Ik heb net zelf deze besteld, ik had die van HC ook p mijn lijstje staan, maar ja, niet op voorraad. Deze van Hyperion is het origineel, de HC is een clone (geen slechte trouwens).Voor € 99,- wist ik het wel. En maar € 6,- verzendkosten!

Modellbau Lindinger Onlineshop

let wel dat de dollar nu duurder staat dan de euro...

oeps terug gezakt, stond gisteren op 1,38 nu terug op 0,72

Laatst bewerkt:
let wel dat de dollar nu duurder staat dan de euro...

oeps terug gezakt, stond gisteren op 1,38 nu terug op 0,72

Ik denk dat je gisteren naar de verkeerde koers hebt gekeken, hij wisseld wel van koers, maar niet zooo veel in een dag. Laagste koers was € 0.68 de afgelopen maand.

Nogsteeds geen mooie electro bak gekocht omdat de edge nog steeds niet op vooraad is..toen ik nog wat verder ging zoeken kwam ik deze tegen:
M68175.jpg

De 3 Demon V2
MODELTECH, einer der ältesten Fertigmodell-Produzenten Asiens. Die Modelle bewähren sich seit Jahren und zählen zu den besten Fertigmodellen am Markt. Sämtliche Modelle werden überwiegend aus Holz geferigt, mit aufwändigem Folienfinish versehen und weisen fertig lackierte GFK-Teile auf. (nur sofern beim Modell vorhanden!). Eine umfangreiche, bebilderte Bauanleitung un englischer Sprache vereinfacht die Endmontage. Überdurchnittlich umfangreiches und erprobtes Zubehör.

TECHNISCHE BESCHREIBUNG:Spannweite:1320 mmGewicht:ca.400 g (leer)empf.Motor:Hacker A30L/XLSteuerung:H,S,Q,MHersteller:ModeltechRumpf:HolzFlächen:Holz/Rippenb.Ausführung:F-Fertigmodellempf.Akku:3-4S LiPoFlug / Bau:22
Wie heeft er ervaring met deze kist, want dit gaat hem toch zeker wel worden.
En zou iemand mij kunnen helpen met een setup?
Ik heb hier nog een 2200 mah 4c liggen, ik hoop dat ik deze hierbij kan gebruiken.

Mike

Eergisteren mijn Addiction ingevlogen. Ben er erg blij mee!

Wat me ook erg opvalt is dat dit model ook gewoon kan vliegen waar ik bij een shockflyer nogal moeite mee heb (dat hangen in overtrokken toestand en vallen als een baksteen zonder motor. heb ook een SuperZoom gehad en de motor hierin gezet). Aangezien ik helemaal geen 3d piloot ben lukte me het bij de 3e vlucht toch om vanuit vliegen naar high alfa en door naar hoveren over te gaan door steeds wat gas bij te geven met wat UP. Meskant gaat ook redelijk maar dan moet er wel down en rol met de rudder meegemixt worden.

Net ook nog vanuit start meteen op 4m hoog gehoverd.En dat na slechts 5 vluchten! Met kleine uitslagen is het een echte rolroertrainer. heerlijk kissie.

Enig minpuntje is dat je die paar rimpels op je folie er bijna niet uitkrijgt met de bout. De folie doet erg weinig dus kan je er beter met de bout niet aankomen.

Dit is nu al mijn favo voor de winter! (mischien heb je er wat aan ;) )

groetjes, erik

Nee lijkt me niks voor die kist, zoiezo te zwaar. Ik heb die motor (5cellen 4000, 11X8,5 prop) op een pylonracer van >2kg, trekt zoon 70A en is koud na 1,5min volgas motorloop met veel koeling. gaat over de 180km/uur... lijkt mij niks voor jou toestel...

Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 42-40 750Kv / 600W $37.99
Is denk ik een stuk beter geschikt.
Hoewel die 4s 2200 mss een beetje te klein is als je 3D-power wilt hebben. 4s 3300 Lijkt er meer op.

Nee lijkt me niks voor die kist, zoiezo te zwaar. Ik heb die motor (5cellen 4000, 11X8,5 prop) op een pylonracer van >2kg, trekt zoon 70A en is koud na 1,5min volgas motorloop met veel koeling. gaat over de 180km/uur... lijkt mij niks voor jou toestel...

Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 42-40 750Kv / 600W $37.99
Is denk ik een stuk beter geschikt.
Hoewel die 4s 2200 mss een beetje te klein is als je 3D-power wilt hebben. 4s 3300 Lijkt er meer op.

Dat motortje lijkt me inderdaad een stuk beter!
Ik zal dan ook een 4cellen 3800 accu mee bestellen, zodat ik altijd kan afwisselen met die 4cellen 2200...

Mike

Back