Aanschaf Balsahout (hout voor vliegtuigbouw)

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door HamondART, 26 mei 2020.

  1. Mugen MRX-3

    Mugen MRX-3

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    3.100
    Locatie:
    Thuis
    Ligt waarschijnlijk ook aan de klant die nog in de winkel is, toen wij er waren werd er ook geroepen dat het bijna 13:00 was, maar ruim na 13:00 stonden we nog te kleppen met die mannen....... nou gingen we ook niet bepaald met lege handen naar huis en dat zal ook vast geholpen hebben
    In al die jaren ben ik al bij veel zaken geweest, maar W W is toch wel mijn favoriet, heerlijk relaxed daarzo, het was geen enkel probleem om een 2 mtr plus Decathlon uit de doos te halen om het een en ander op te meten om te zien of hij bij mn vliegmaat in de hobbyruimte zou passen :D Sorry hij past niet........ Gibt nichts.... kein problem..
    Ik kocht daar dus mijn jeti DC16 v2 en vroeg iets over de internals.... kom maar mee naar achter dan laat ik alles zien en zet ik de gasratel voor je over naar Mode 1 .... tja, daar scoor je punten mee.....

    Dit topic ging eigenlijk over Hout.... DAT HEBBEN ZE DUS OOK :D:D:D:D:D:D:D:D
     
  2. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.869
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Ja, hout hebben ze ook, los en in bouwdoosvorm.
    Zelfs lijnbesturingsspullen en modellen hebben ze staan.
    Maar ik vind best dat een goede winkel aangeprezen mag worden, hoewel ik wel steeds meer zie dat ze China rommel gaan verkopen.
    D-power en zo, dat haal ik dan zelf wel voor de helft van de prijs uit China.
    Maar als je dan zegt dat je geen Chinazeug wilt dan pakken ze weer kwaliteitspullen.

    GJ
     
  3. Fuel Monkey

    Fuel Monkey

    Lid geworden:
    6 jun 2010
    Berichten:
    2.216
    Locatie:
    Hoofddorp
    En zo langzamerhand wordt het toch een winkelbespreking.

    Grt John
     
    blaauwen en wvr vinden dit leuk.
  4. HamondART

    HamondART

    Lid geworden:
    21 jan 2016
    Berichten:
    31
    Locatie:
    Regio Rotterdam
    En toch heb ik heelveel aan dit topic gehad. Ik ben onbekend met leveranciers voor vliegtuigbouw dus voor mij waardevolle info. Bedankt mannen
     
  5. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.869
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Laten we winkels die goed zijn alsjeblieft een beetje helpen.
    Ik was gisteren om 11:30 bij W&W en ik was de enige.
    Ze hebben het afgelopen maanden heel druk gehad zei hij maar nu begint het weer terug te lopen.
    In 150 km omtrek van mij zitten maar 2 echte modelbouwwinkels, en dat in modelbouwparadijs Duitsland.
    Derkum in Keulen en W&W in Waldfeucht, laat die alsjeblieft blijven..

    GJ
     
    MicropropSport, wim eon en Johannes59 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina