Ik zal daar eens gaan kijken als het seizoen weer begint. In Drachten en omgeving zelf wordt het waarschijnlijk lastig behalve voor kleine elektro heli's.Hebben ze heel weinig moeite mee... de paar heli's die er vliegen zijn meestal brandstof....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal daar eens gaan kijken als het seizoen weer begint. In Drachten en omgeving zelf wordt het waarschijnlijk lastig behalve voor kleine elektro heli's.Hebben ze heel weinig moeite mee... de paar heli's die er vliegen zijn meestal brandstof....
Die jongens aan de A-7, daar zit minstens één, dacht zelfs twee, brandstof helivliegers bij.In Drachten en omgeving zelf wordt het waarschijnlijk lastig behalve voor kleine elektro heli's.
Dan zijn ze nogal veranderd.... want 20 jaar geleden was dat voor mij precies de reden om hirobo de deur uit te doen: als Hirobo een model-upgrade doorvoerde, en je vloog je pre-upgrade heli kapot, dan moest je van alles en nog wat, wat NIET kapot was TOCH vervangen omdat de oude onderdelen niet meer te krijgen waren, en de nieuw niet zomaar pasten vanwege een detailwijziging....zelfs van de oudere type modellen, kan je nog steeds onderdelen van kopen.
klopt inderdaad, ze vliegen op hun eigen manierVrijwel iedere tegenwoordige heli vliegt wel goed, maar het lomp-looiige van die ouwe SkyFoxen bevalt me nog het best.
Ja ook dit is in mijn ogen een fout besluit, je kon er heel veel leuke modellen me maken die ook nog eens handelbaar waren, maar Vario denkt dat alle model helivliegers miljonair zijn!Is gewoon ontzettend Jammer dat Vario zich helemaal lijkt te hebben toegelegd op grote kapitale heli's
Ja, die benzine uitvoeringen waren al behoorlijk aan de prijs, maar had dan wel één voordeel , goedkoper tanken.
En de modellen hadden wel een mooi formaat qua grote. alhoewel je gaat rekenen, zit je ook al gauw op €5000,- hoor om een nieuwe vliegend te maken.
Kom idd 's bij ons kijken bij Azeven Noord , Drachten. Wat Brutus ook al genoemd had.Ik zal daar eens gaan kijken als het seizoen weer begint. In Drachten en omgeving zelf wordt het waarschijnlijk lastig behalve voor kleine elektro heli's.
Wanneer zijn jullie daar meestal?Kom idd 's bij ons kijken bij Azeven Noord , Drachten
Wanneer zijn jullie daar meestal?