Aanschaf Cox Motor

• Topicstarter Topicstarter andry
  • Startdatum Startdatum
Het is geen Cox TD (sorry Bruno) maar een Cox Medaillon. De TD was de topmotor van Cox, de Medaillon had een aantal plastic delen waar die van de TD van metaal waren. Daarom was de Medaillon een stuk goedkoper maar ook een stuk minder duurzaam dan de TD. Hij zal ook wel iets minder vermogen hebben geleverd.
Nu moet ik je toch echt tegenspreken:teacher::yes:;).
Deze motor:
IMG_1359.jpg

is toch echt een TD .050 RC
Zie hier: Cox Engine Database Even #201 TD .050 RC aanstippen en daar is onze motor. 'gold anodized & red plastic parts'......
#2401 is de Medallion .049 RC en die ziet er echt anders uit....

Beste Martijn,
voor 15€/stuk wil ik je wel enkele van mijn coxjes verkopen hoor :)
Ik heb ook nog een oude Testors, een namaak-coxje, heeft iemand daar ervaring mee ?

ja graag als je nog wat coxjes hebt wil en er een overkopen samen met vijn vader

we hebben een mini extra 300:D

Het is misschien verstandig eerst naar de datum van het bericht te kijken: deze is geplaatst: 15 december 2004

Ik heb eventueel nog wel wat coxjes, maar ik waarschuw je, doordat cox ongeveer 10 jaar geleden is opgehouden met het produceren van brandstof motoren, zijn de prijzen nu flink hoger!

bij intresse kun je een p.m. sturen

Cox motortjes te koop

Beste mensen,

Ik heb nog enkele COX (0,3 en 0,8cc) motoren en ook nog een Norvel (1,5cc) motor in de aanbieding. Ik heb jaren met COX motoren gevlogen, vooral met de Pocket Rocket en zelfontworpen afleidingen daarvan. Dikke lol! Maar tegenwoordig heb ik andere hobbies (de wereld overreizen op de motorfiets, ook leuk) en liggen mijn modelbouwspullen maar in de hoek, dus tijd om er andere mensen een plezier mee te doen. Bij interesse, zal ik even een lijstje maken van wat ik in de aanbieding heb en wat voor 'n prijs ik ervoor in mijn hoofd heb. (Ik heb overigens ook nog een paar modellen en grotere motoren (13,5 cc Saito 4 takt!) in de aanbieding, als mensen daar interesse in mochten hebben.

Ok, met modelbouwgroeten!

Dave

Hoi Sambucas, ik heb wel interesse in het kleine spul !!
Ik ben net begonnen met een Bee-tween en weet nog niet wat daar op zal komen.
Maar vlieg veel met Cox, AP en Norvel.
En heb net mijn Triumph Bonneville verkocht !

Maarten

eetween%20006.jpg

Laatst bewerkt:
Ok, Maarten, ik ga een lijstje maken! Geef me een paar dagen... Niet dat het zoveel is, maar ik ben redelijk druk op dit moment. ;) Je hoort van me. Ik wou ook mijn email adres toevoegen, maar dat mag niet de eerste 7 dagen na aanmelden op dit forum (dat was vandaag), dus nog even geduld...! :)

Hoi Maarten en anderen,
Hier een lijstje van aangeboden modelbouwspullen:
Modelbouw aanbieding
De genoemde bedragen zijn vraagprijzen, ik denk dat het spul het wel waard is, maar ik zou het leuk vinden als iemand weer echt met deze kisten gaat vliegen!
Als je dit leest, zeg het voort aan andere mobelbouwers, des te eerder komt het bij een echte modelbouwer/-vlieger terecht!
Ik vond ook nog wat tekeningen van 1/2A modellen, voor de liefhebber (Maarten?).
Groetjes!

Back