Aanschaf kleine 4ch rtf

• Topicstarter Topicstarter Chronoholic
  • Startdatum Startdatum
Dan vrees ik dat het feest niet doorgaat, duur? wat noem jij duur? Als je echt een 3D toestel zal willen aanschaffen zul je toch wel met een beetje geld over de brug moeten komen (zelfs een toestel als een indoorshoky kan al tot 200 Euro kosten)

Nope, denk dat je de verkeerde hobby gekozen hebt als het niet al te veel mag kosten:D

Stevo

nou ik zoek dus een indoorshocky van 200 euro.

nou ik zoek dus een indoorshocky van 200 euro.

Dan moet je dringend eens het parkflyer/indoordraadje doornemen op het forum.

Ik heb een beetje het gevoel dat je niet goed weet waar je nu eigenlijk naartoe wil.( na 2 bladzijden in deze draad wordt het opeens een shoky die toch iets anders is dan een toegewijde 3D machine)

Shoky's zijn bijlange niet RTF ( de meesten snijden die toestellen zelf uit een plaat depron omdat bouwdozen ervan relatief duur zijn).

Ook leert mijn ervaring dat indoorvliegen van een heel andere planeet is dan het outdoorvliegen. Als je outdoor iets te ver doorstuurt of je bocht te breedt maakt is er niets aan de hand, indoor en dan vooral met een shoky is dat geen optie.

Stevo

Laatst bewerkt:
Je gaat dus zonder vliegervaring ook al indoorvliegen?:rolleyes:
Op zich is dit geen probleem, ik heb dat ook gedaan... mijn eerste vlucht(en) waren indoor.
Maar dit was met een protech butterfly.
Ik zou zonder enige echte vliegervaring ook niet beginnen met een indoor shocky...

niels

nou wat raad je me dan wel aan?

wat ik eigenlijk het liefste zoek is een soort minium piper cherokee.

hoeft niet net zo klein, maar 800-1000 mm is ook goed.

wil gewoon 4ch en binnen of buiten maakt me niet uit.

en hoeft ook niet precies 200 euro. gewoon ongeveer, dus mag ook wel 250 ofzo kosten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ik weet niet of hij heel geschikt is om mee te beginnen, maar schijnt wel goedmoeddig te vliegen ! => de Calmato Sports !(Kyosho)

niels

nou wat raad je me dan wel aan?
wat ik eigenlijk het liefste zoek is een soort minium piper cherokee.

Heeft ook weer niets met 3D te maken. Zoek voor jezelf eens uit wat je nu precies wilt, wat zijn je ervaringen? Hoe groot moet het worden? En vooral, wat is je budget die je ervoor over hebt.

Stevo

pff ik vraag alleen maar om een kleine rtf 4 channel, beetje aerobatic zou leuk zijn, ik hoef niks specifieks gewoon wat in die richting..

Wil je heus wel helpen maar je topictitel spreekt nog altijd over een RTF 3D kist.

Hoe kunnen we je helpen als je zelf niet duidelijk voor jezelf hebt uitgemaakt wat het nu eigenlijk ECHT moet gaan worden:rolleyes:

Stevo

Maar het vliegtuig da Niels liet zien is OK ze...
Maar anders, zie is op de site van www.hobbycity.com daar hebt ge alles goedkoop en tis redelijke kwaliteit..
Groeten
Jan

... ik maak liever een kist kapot om vervolgens van mijn fouten te leren, dan eerst veel geld uit te geven aan een kist met vliegeigenschappen die ik al onder de knie heb en geen kick uit krijg.

Nog niet eens begonnen en nu al uitgekeken op de hobby?

Laatst bewerkt:
mod, gooi maar op slot plz

Laatst bewerkt door een moderator:
Back