B
bvndb
Guest
Hoi allemaal,
Zelf heb ik nu 2 Easygliders in de lucht.
Ik heb ook met secondelijm en versneller gewerkt.
Geeft geen verkleuring en werkt zeer snel.
Het enige 'nadeel' is dat je van de eerste keer zeker moet zijn dat je alles goed in elkaar zet. Best even oefenen wat je juist gaat doen.
Je kan best CA-safe lijm gebruiken. Moet niet echt maar is zekerder.
Verschuiven gaat niet meer als alles eenk eer tegen elkaar komt.
Als je versneller gebruikt pas dan zeer goed op voor de ontstane gassen. Deze zijn schadelijk.
Ik weet niet wat anderen er mee doen maar in mijn eerste model heb ik de stalen bol die achterin moet geplaatst worden moeten wegnemen omdat ik anders lood in de neus moest stoppen. In het 2e model heb ik hem gewoon niet geplaatst.
Zelf vlieg ik op 3 lipo cellen met een borstelloze buitenloper.
Vluchten van een uur of meer (met thermiek natuurlijk) zijn helemaal geen uitzondering
Zelf heb ik nu 2 Easygliders in de lucht.
Ik heb ook met secondelijm en versneller gewerkt.
Geeft geen verkleuring en werkt zeer snel.
Het enige 'nadeel' is dat je van de eerste keer zeker moet zijn dat je alles goed in elkaar zet. Best even oefenen wat je juist gaat doen.
Je kan best CA-safe lijm gebruiken. Moet niet echt maar is zekerder.
Verschuiven gaat niet meer als alles eenk eer tegen elkaar komt.
Als je versneller gebruikt pas dan zeer goed op voor de ontstane gassen. Deze zijn schadelijk.
Ik weet niet wat anderen er mee doen maar in mijn eerste model heb ik de stalen bol die achterin moet geplaatst worden moeten wegnemen omdat ik anders lood in de neus moest stoppen. In het 2e model heb ik hem gewoon niet geplaatst.
Zelf vlieg ik op 3 lipo cellen met een borstelloze buitenloper.
Vluchten van een uur of meer (met thermiek natuurlijk) zijn helemaal geen uitzondering