Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zou graag een rc vlieftuig aan schaffen. Iemand mss. tips voor me?
Redelijk snel, makkelijk te bsturen(mijn eerste vliegtuig), geen prul,zo tss de 100 en 150 euro
Het moet ook geen super groot vliegtuig zijn maar moet zeker goed wendbaar zijn.
wat wil je electro/brandstof
bouwdoos/arf/rtf
100-150 euro voor alleen het vliegtuig of het complete pakket dus alles voor dat geld
ga je bij een club of niet wat dan zou ik een easystar kopen of een shockflyer want die gaat toch meteen kapot bij de eerste vlugt dus is het zonden om een groot trainer toestel te kopen
Ik heb mijn zagi te koop. Het is een delta model. Zeer crashbestendig!! Hij is speciaal door onze club ontworpen voor het combatten en aan elke details zijn gedacht! Electro op een 3S lipo accu. Snelheid max is ong 80kmp!!
helemaal compleet!
Zit net een nieuwe regelaar, ontvanger en 2 servos in! Omdat die kaal geplukt was voor een ander project
1 ding, regelaar moet worden ingesteld en dat lukt me niet. (aantal polen staat verkeerd waardoor de motor bij vol gas heel vreemd gaat doen)
Handleiding staat op internet.
Hoezo niet? Ok, ik weet dat het een iets onstabieler model is dan een bovendekker, Maar! Jaag jij een bovendekker lekker volgas de grond in, en kijk wat er van over is! Doe je dat met deze is er niks aan de hand, hoogstens een keer een servo kapot!
Het voordeel van een forum is dat andere mensen dingen kunnen lezen en er ook wat van kunnen leren. Als iedereen met PBtjes gaat lopen communiceren dan is dat idee eigenlijk een beetje weg