aanschaf r/c vliegtuig

Ja dat had ik ondertussen ook al wel door, maar als ik iets moet sturen naar rebun en anderen hoeven dat niet te weten, dan doe ik het via een PRIVEbericht. Is daar iets mis mee dan???

nee daar is niks mis mee maar dit is echter de eerste keer nu dat je wat zegt hier en niet alleen schrijft

je heb een pbtje dan ga ik we toch wel afvragen wat is die gast achter onze rug om allemaal aan het doen wil hij iets verkopen: dan kun je het gewoon posten meer mensen die het zien
wil hij zijn mening niet met andere delen dat lijkt mij het verhaal achter die pbtjes

Rebun, (wat is je echte naam trouwens? En hoe oud ben je?)

In plaats van vragen kun je ook in het beginnersforum wat gaan lezen. Daar staat véél meer dan je kunt bedenken. Dan heb je de info die je zoekt veel sneller.
Als je dan nog vragen hebt - stel ze gerust.

Zou mss. het mini vliegtuig RTF van Kyosho goed zijn voor mij??

NEEEN!

ik heb het gekocht, de minium dus... echt een pruts van niets, 120 euro de vuilbak in... heb er misschien een uur mee gevlogen!

echt voor mij geen aanrader.

tenzij :

je enkel vliegt bij WINDSTIL weer
je in een grasveldje gaat vliegen met geen bomen, geen wind, en gras van ca 10 cm ofzo dat hij zacht landt...

dan is het een aanrader... maar niet op straat, niet in de (kleinere) tuin... want dan heb je gegarandeerd brokken... :-(

ik ga nog wat sparen en dan zo'n easystar rtf kopen bij natterer modelbau in duitsland, 170 euro all in, incl zender en lader...

greetz

Ja...gebruik de zoekfunctie in het beginnersforum. Zoektermen Wild Hawk.
Toestel is een goedkope kloon van de Easystar en redelijk goed geschikt om mee te beginnen.

Maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat jantje16 je te koop aanbood, dat is misschien ook iets geschikts?

Bij toemen komt er nog eens 20 ero !!!!! verzendkosten bij:D

Maar dna heb je, na je betaling, het pakket al na 1 dag ofzo bij mij toch

-edit- ah sorry laatste pagina over het hoofd gezien, tijd om te gaan slapen denk ik :D
Goedkoop is zeker vaak duurkoop, voor die paar tientjes meer had je beter een RTF EZ* kunnen kopen. Nou ja niets meer aan te doen nu, beetje rustig (en in lang gras :D) beginnen dan komt het allemaal goed.. Zelfs ik heb het geleerd ;)

Laatst bewerkt:
Back