aansluiten ontvanger

Ik betwijvel of je wel een zender hebt,
Want als je dus een F-14 hebt staat er toch echt met duidelijke letters op : ROBBE-FUTABA...

Sorry hoor zo lang ben ik ook nog niet met modelbouw bezig, maar laten we het niet over competenties hebben, want jij weet niet eens hoe je betwijfelen moet schrijven. Dat is minstens net zo eenvoudig

Ik heb het inderdaad verkeerd gelezen.

Bedankt voor de reacties

hallo

het schema eens bekeken en het werkt met een 4001 ic
heb vroeger 100 van deze schakelingen gebouwd zonder ook maar enig probleem
futaba of een space zender op alles hebben ze gewerkt
mijn pa zijn boot zat er op een gegeven ogenblik vol van
daarna wilde hij nog bij bouwen maar dan was het aantal kanalen op de zender op dan zijn we op een andere optie over gestapt maar die doet niets terzake
na afregelen werken deze schakelingen als ze goed gebouwd zijn allemaal
maar ja sommige mensen vergissen zich bij het afregelen tussen links en rechts om draaien
gr raf en op mijn f14 werkt deze schakeling perfect

hallo allemaal

nadat ik op de revieuws had gekeken bij de relais van Conrad zag ik dat de relais niet werkt met een futuba zender is dat zo? want ik heb een F-14 die is toch ook van futuba? en welke heb ik dan wel nodig?

alvast bedankt

Robert-Jan, één advies:
Je schrijft dat je vrij nieuw bent in deze hobby. Daar is niets mis mee, maar... met negatieve verwijzingen naar iemands competenties kom je niet veel verder.
Jij wilt zaken weten.
Wij hebben antwoorden.
Als je die antwoorden wilt hebben is het soms handiger om niet meteen van je af te bijten, maar gewoon even diep adem te halen en maar even niet te reageren.

Overigens: Kijk eens kritisch naar het rood gemaakte woord in jouw tekst...

de printjes waar ik het over had waren de bouw paketen
maar het schema lijkt me het zelfde
straks eens de HD uit pluizen want ik heb dat schema ergens op een losse schijf staan
en dat is een paar terra aan gegevens die op die schijven staan
dus eventjes wat veel werk
maar zoals ik reeds zei op een futaba ,mc10 ,mc12 starion ,promars en terratop( gewoon en de gold )nooit enig probleem er mee gehad
gr raf

mooiste is dat je het schakel punt kon instellen als ik het goed heb
had er 3 op 1 knuppel zitten
mocht je het schema nog vinden en je zou het willen plaatsen zou ook ik dat heel gaaf vinden
printje maken is erg makkelijk tegenwoordig
en denk dat de 4000 serie nog wel te koop zal zijn
mocht het niet te vinden zijn kan ik nog eens kijken maar dat zit bij mij heel ver weg in bladen dus word wel heel ver zoeken maar als het nodig is laat maar horen
gr henk

hallo henk
doe ik seffens als ik terug thuis ben van de accu boer
het is wel een dubbel printje daar er twee schakelingen op zitten
gr raf

thanks
printjes maken is tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer
belichten is al niet meer nodig
ertsen hellaas nog wel omdat ik nog geen cnc frees heb lol
hoor graag van je
henk

Back