Hey, vin zegt wat anders als burp, wie moet ik nou vertrouwen ?
maak het niet nog moeilijker a.u.b.
Ik woon trouwens in Groningen
Dat was nou precies wat ik bedoelde: het ontbreekt je aan de basiskennis om de antwoorden hier te interpreteren. Ze zeggen allebei vrijwel het zelfde, en iemand met een zekere basiskennis had hier zonder problemen (maar met wat nadenkwerk) de juiste info uit gedestilleerd.
Waar ergens in Groningen?
Ik zit zelf in ZuidOost Friesland, maar heb ook leerlingen over de vloer van uit de regio Stadskanaal/Ter Apel.
Er zijn bij jou in de buurt plenty helivliegers die je kunnen helpen, en als je het ze vraagt, ben ik er heilig van overtuigd dat er daarvan nog zat overblijven, die dat ook daadwerkelijk willen doen. En desnoods stuur je een PB, dan kan ik kijken of ik wat voor je kan betekenen. Ik beloof niks, maar kijken kan geen kwaad.
Dat je alles beetje bij beetje test, zal je niet helpen: een heli vliegt niet beter dan de piloot die hem bestuurt: je zult dus nooit (of op zijn minst pas na heel veel schades) op het punt komen waarbij je zeker weet dat hij vliegt, maar tegen die tijd kun je wellicht al vliegen. Aangezien je hem niet de lucht in stuurt voordat je hier zeker van bent, zul je dus ook nooit leren vliegen, want daarvoor is het noodzakelijk dat je hem WEL de lucht in stuurt. Nogmaals: ZOEK HULP!!!! en dan bedoel ik iemand die je heli voor je controleert, afstelt (of er bij helpt), invliegt, en je daarna je eerste vlieglessen geeft. En als dat iemand is die je heli invliegt en vervolgens zegt "en ga nu maar in een hoekje staan oefenen" en vervolgens wegloopt, dan moet jij dat ook doen (dat weglopen bedoel ik!!!!), want zo iemand leert je niet vliegen!
Groet, Bert