Aanstaande vaders met rc virus

Heftig verhaal, gelukkig is alles goed gekomen! Nogmaals veel geluk met de kleine!
Voor ons is het nu nog ongeveer twee weken wachten in spanning.

Na een loodzware bevalling van 24 uur is vannacht om 03:27uur onze dochter geboren.Ze heet Elin en weegt 3470 gram, moeder en dochter maken het prima.Ze mocht zelfs al naar huis vanmorgen.:banana:

full

Groetjes

Peter (die nu even gaat rusten na 45uur :))

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee kerel, gefeliciteerd!!!!!

Als je zoiets moois mee naar huis kan nemen, dan maak je je toch niet meer druk over of het een 450, 500 of iets anders is waar je mee vliegt ;) ?

Van harte!

Groet, Bert

KERELLLLL gefeliciteeeeeerd!!!!!!

uiteraard ook mijn felicitaties voor het vrouwtje.

Wat een super smoeltje!!!! hahahahah :D

veel succes en plezier ermee hoor!!!!!!

COOL!! Ga je hem gelijk jong leren vliegen?? Dat zou echt gaaf zijn! Ik hoop dat ik onze meid misschien in de toekomst zo ver krijg.Dan wordt ze vast de eerste vrouwlijke top rc pilote ;)

Hahahahahha

als het aan mij, en airbus (ook hier vant forum, komt hier minimaal 2maal per week over de vloer) ligt, wel :)

Deze zender was van de zeilboot :P dus misschien leert hij eerst wel varen :P of rijden :P

Laatst bewerkt:
Hallo heren modelbouwvaders...

Ik kan mij bij dit topic aansluiten. Mijn vrouw is in verwachting van een kleine man, en ze is 2 juni uitgerekent, dus feitelijk staat ze op springen. Nu heb ik hier en daar nog wel tijd, maar ik vrees dat daar dalijk weinig meer van over is.

Gelukkig heb ik geen zwaar beroep, en werk ik redelijk op normale tijden. Ik werk bij een grote Mercedes Benz organisatie in Rotterdam Rijnmond als bedrijfsautomonteur. De laatste drie weken heb ik in het magazijn doorgebracht als baliemedewerker.

Heel af en toe hou ik me ook bezig met een potje paintball, maar das is misschien 2 of 3 keer per jaar. Verder mag ik ook wel eens een potje gamen op Pc, Wii of PS2.

Kortom een druk bestaan met gelukkig een plekje over om te kunnen modelbouwen..

Groet, Mark

Hey Mark, gefeliciteerd man!!

Spannend! Voor je het weet is het zo ver en heb je je kleine in je handen.
De bevalling bij ons was lang en zwaar maar de weken er na verliepen prima.Na twee weken begon ze snacht al langer door te slapen.Al snel kregen we wat meer regelmaat in ons leven en nu is het vollop genieten van alles wat ze doet.Ze is nu 14 weken en het gaat allemaal prima.Laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat het super zwaar is allemaal en dat je nergens geen tijd meer voor heb want mijn ervaring is zeker anders.Van mijn hobby geniet ik nog elke dag, of het nou op het forum is, bouwen aan mijn heli's of vliegen het gebeurd allemaal nog.En het mooie is dat als je even klaar ben met je hobby heb je nog wat mooi om je mee bezig te houden. Fantastisch toch!

Succes en veel geluk alvast!

Groeten

Peter

gefeliciteerd !!!! En uiteraard succes :)

hier valt het allemaal wel mee met minder tijd voor de hobby.
Enige wat ik eerst wel deed, en nu niet meer: als het vrouwtje moet werken en ik vrij was, piepte ik er effe tussenuit om te vliegen.

Dat gaat nu niet meer, dan ben ik bij de kleine!

...Wel is het zo dat mijn oudste zoon, Jop, elke keer zeurt wanneer we de Paula III gaan afmaken.. Dit moet ik dus maar eens rap gaan doen!

Robert

En? Vaart die paula nu al??

Ten eerste wil ik jullie verse vaders van harte feliciteren met jullie nieuwe aanwinsten.

En ten tweede, zodra de kleine man besloten heeft om er uit te komen, plaats ik natuurlijk ff een foto :yes:

Groet, Mark

Sinds vanmorgen 11.47 ben ik dus supertrotse vader van een moppie van een zoon:

Hij heet Stijn, weegt 3135 gram, en is 49 cm lang ;)
Nu eerst even bijkomen van een drukke en vermoeiende dag!

Groet, Mark

Sinds vanmorgen 11.47 ben ik dus supertrotse vader van een moppie van een zoon:

Hij heet Stijn, weegt 3135 gram, en is 49 cm lang ;)
Nu eerst even bijkomen van een drukke en vermoeiende dag!

Groet, Mark

Gefeliciteerd!!!

Maar eh... bijkomen? Het begint nu pas.. ;) Ben blij dat ze 5 en 2 zijn... hihi

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD Mark!!!

toen ik het dacht, moest ik gelijk in mijn hoofd achter die tekst plakken: "loooove me"

een uitspraak van:
cars---luigi-02.jpg

Back