Aantal privé berichten

Corrien

In Memoriam
Forum veteraan
Ik zie zojuist, dat mijn map met privéberichten voor 100% vol zit. Kijk ik even verder, dan zie ik deze mededeling:

Je hebt 448 berichten bewaard, van de totaal 150 toegestane.

:confused::confused::confused:

Hehehe, had net hetzlefde met 208.

toch vreemd dat je die melding niet krijgt bij post nr 151 :roll:

Maar jah, heb het wel meteen weer even opgeschoond :-)

Toch vreemd dat ie dan 100% vol aangeeft :roll:

Kleine bug dus nog ;-)

gooi ik hem net leeg bij 140..............................................

kreeg een mailtje met dat die voor 90% vol was.

De mijne geeft ook weer aan: Je hebt 0 berichten bewaard, van de totaal 150 toegestane..

Zou het misschien bedoeld zijn om al die privéberichten weer eens een keer weg te gooien?

Mmh, ik heb nu ook weer 150 max. Zonet echt 500.... Er is iets vreemds aan de hand :)

Robert? Speel je met instellingen? :)

Denk idd dat er iemand tijdens een borrel aan knopjes zit waar ie niet aan zou moeten komen :P

Haha, nou, nee, ik speel niet met instellingen... wel eens met knopjes soms...

Maarre... dit heeft te maken met het feit dat ik de "vrienden van het modelbouwforum" lijst aan het doorlopen ben in verband met heel achterstallig onderhoud hierop ;-)

Hierover heel snel meer... Het grootste deel is ooit voor een jaar "vriend van het forum" geworden, maar heeft deze status inmiddels al meer dan 3 of 4 jaar ;-)

Aangezien dit forum een hele mooie mogelijkheid heeft om het een en ander te automatiseren ga ik het hiermee beheren. Nogmaals, heel snel meer hierover.

(ps, vrienden hebben inderdaad meer pb ruimte)

Robert

Haha, ik zie inmiddels dat het hier inderdaad allemaal mensen zijn die inderdaad al reeds lange tijd mijn vrienden zijn ;-)

Robert

Back