Aantal upjes voor hetzelfde artikel

Gerben

Forum veteraan
Is er een limiet aan het aantal keer wat een advertentie omhoog gehaald mag worden?
Bij veel fora mag dat niet, of wordt dat tot 1 a 2 keer beperkt.

Met het openen van de reacties op te koop topics wordt ik een beetje geschoffeld van mensen die 10 dingen te koop hebben staan en alle 10 topics iedre 2 dagen omhoog halen.

Groet,
Gerben

Hier kon je ook 8 weken niet uppen .

Maar dat hebben ze terug gedraait .

Je zou theoreties 30x kunnen uppen .

Mvg Johan

Helaas is dat zo op dit moment. Maximaal 1 keer per 48 uur. Na twee maanden kan een topic worden verwijderd. Kicken heeft nul zin als iedereen dat doet. Alle topics komen dan even naar boven en zakken weer net zo snel weg doordat andere ook kicken. Het enige voordeel is dat ze bij het overzicht van nieuwe berichten komen (voordeel voor de verkopers dan ;))

Topic trouwens even naar de helpdesk verplaatst.

Hier kon je ook 8 weken niet uppen .

Maar dat hebben ze terug gedraait .

Je zou theoreties 30x kunnen uppen .

Mvg Johan

Toch wel grappig dat degene die het meest tegen het uppen was de allereerste was die ik zijn bericht heb zien uppen en het nu ook glashard volhoudt, meer en vaker dan iedereen. Beetje hypocriet vind je niet Johan?

Kan dat kicken niet beperkt worden.

Ik gebruik de functie 'nieuwe berichten' om het forum te lezen, en ik denk de meesten onder ons. Door dat kicken komen er hele lijsten advertenties steeds weer terug, vooral als mensen 5-10 dingen te koop hebben staan is dat tamelijk irritant.

Er zijn artikelen die na de startpost alleen maar 10 replies hebben om te uppen door de verkoper, zonder verder enige respons van potentiele kopers. Als je spullen na 1, max 2 keer uppen niet verkopen, zijn ze gewoon niet gewild of te duur (vaak het laatste). Ik ken geen ander forum waar dit ongebreidelde kicken van een advertentie toegestaan is, blijkbaar is men zich over het algemeen bewust van de 'overlast' van dit soort praktijken.

Als niemand zich er verder aan stoort dan leg ik me erbij neer, geen probleem, maar iets zegt me dat ik niet de enige ben.

Gerben

Dat is dus de reden waarom ik de verkoopforums tegenwoordig heb uitgeschakeld. Juist toen de mogelijkheid tot reageren (of zal ik zeggen "kickfunctie") net weer was ingeschakeld kon je pas goed merken hoe irritant dit was.

Juist toen de mogelijkheid tot reageren (of zal ik zeggen "kickfunctie") net weer was ingeschakeld kon je pad goed merken hoe irritant dit was.

Klopt, helaas begonnen er heel veel mensen te klagen omdat ze de oude situatie terug wilden. Ik verwacht dat het merendeel van diezelfde mensen er nu wel anders over denken, maar goed, het zij zo....

Gerben,

De discussie is zeer uitgebreidt gevoerd. Zie de verschillende topics in de helpdesk en het mededelingen forum. Conclusie was dat het meerendeel terug wilde naar deze constructie. Zo geschiedde.

We gaan de discussie niet weer voeren, er is leesvoer genoeg over te vinden.

Overigens een aanvulling op mijn vorige bericht, kicken max 1 keer per 48 uur na het laatste bericht

Back