Aanvragen RDW exploitantnummer zonder gebruik van Internet mogelijk?

Staat niet bij welk risico, dus ook bij de minste.
Behalve dan als het fladdertje minder weegt als 250 gram en horizontaal niet sneller kan dan 19m/s, zo'n 70km/h en er geen camera op zit en of als het fladdertje en de categorie speelgoed valt.

Omstanders noemen een kistje van 20kg nog een speelgoedvliegtuigje, dus dat is ff handig, nu moet alleen nog ff de speelgoedfabrikant het kant en klare fladdertje als speelgoed in de markt zetten.
En niet in de gebruiksaanwijzing schrijven, "dit is geen speelgoed" en ook niet "vanaf 14 jaar".

...een risico kunnen inhouden voor de veiligheid, beveiliging, privacy en bescherming van persoonsgegevens of het milieu....
Las ook dat er geen gevaarlijke (vloeibare, gasvormige en vaste)stoffen meegedragen mogen worden, lastig met een brandstofmotor...

Ach ik vorm ook een risico als ik over straat loop, zal ik binnenkort ook wel een vuurvast-plaatje op een makkelijk toegankelijke plek moeten gaan dragen :koud:

Het belangrijkste is iig dat de veiligheid nu een héél stuk verbeterd is/wordt door HET systeem.:yes:

We zijn hier al weer aardig offtopic bezig.
Las ook dat er geen gevaarlijke (vloeibare, gasvormige en vaste)stoffen meegedragen mogen worden, lastig met een brandstofmotor...
Dan heb je nog niet alles gelezen,
Brandstofmotor, valt in de open categorie A3.

Back