Nu versta ik er helemaal niks meer van...
Ik dacht te weten dat de flybar dient voor de stabilisatie, ma dit blijkt nu eigenlijk ook niet de volledige waarheid te zijn ???
DUS...HELP !!!
Is er iemand in Nederland of Vlaanderen die:
1- weet en eenvoudig kan uitleggen waarvoor die flybar nu eigenlijk dient?
2- weet en eenvoudig kan uitleggen hoe het werkt?
Laurens, jij antwoordde:"De flybar zorgt ervoor dat de stuursignalen van je gyro vertraagd worden".
??? Dit is de allereerste keer dat ik ergens lees dat er een verband bestaat tussen de flybar en de stuursignalen van een gyro ???
Ik kan dit niet beamen nog ontkennen, dus graag een woordje uitleg.
Wrobijns, jij schreef:"Een paddel werkt vertragend op de stuur input".
Dit lijkt me dan zoiets als met een auto gasgeven en ondertussen remmen om niet te rap vooruit te gaan ????
Ik kan moeilijk aannemen dat een flybar daarvoor dient want dan hadden ze toch toch gewoon eenvoudigweg de stuurinput verkleint en was heel die flybarconstructie niet nodig geweest...
Dank bij voorbaat en heligroeten,
Nick
Ik dacht te weten dat de flybar dient voor de stabilisatie, ma dit blijkt nu eigenlijk ook niet de volledige waarheid te zijn ???
DUS...HELP !!!
Is er iemand in Nederland of Vlaanderen die:
1- weet en eenvoudig kan uitleggen waarvoor die flybar nu eigenlijk dient?
2- weet en eenvoudig kan uitleggen hoe het werkt?
Laurens, jij antwoordde:"De flybar zorgt ervoor dat de stuursignalen van je gyro vertraagd worden".
??? Dit is de allereerste keer dat ik ergens lees dat er een verband bestaat tussen de flybar en de stuursignalen van een gyro ???
Ik kan dit niet beamen nog ontkennen, dus graag een woordje uitleg.
Wrobijns, jij schreef:"Een paddel werkt vertragend op de stuur input".
Dit lijkt me dan zoiets als met een auto gasgeven en ondertussen remmen om niet te rap vooruit te gaan ????
Ik kan moeilijk aannemen dat een flybar daarvoor dient want dan hadden ze toch toch gewoon eenvoudigweg de stuurinput verkleint en was heel die flybarconstructie niet nodig geweest...
Dank bij voorbaat en heligroeten,
Nick