Accu bevestigings tip

laurens

Forum veteraan
Hier een handige methode om je accu vast te zetten die je niet vaak ziet, namelijk met antislipmat. Dit is gewoon te halen bij bijvoorbeeld de halfords. De accu zit nog een beetje los in op de heli maar glijd er niet af.

Foto's:
batterymount002.jpg

batterymount003.jpg

batterymount009.jpg

batterymount011.jpg

Laurens waarom niet gewoon een stuk klitteband op de batterij houder

Let op de haaksjes op de heli en het vilt op de accu. Scheelt namelijk een hoop gras uit het klitteband halen als je de accu op (net gemaait) gras legt :oops: :wink:

gr Remco

:offtopic:

Je hebt je regelaar onder de accu zitten, dat is inderdaad de plaats die wordt aangegeven, maar heb je er wel een over nagedacht als je op je neus klapt, de twee elco's steken buiten je frame, die overleven dat niet.

Zelf ben ik meer voorstander voor de zijkant frame.

back :ontopic:

gr Remco

Remco ,

verstandiger is om de haakjes kant aan de lipo te maken , dan liggen ze ook meteen in de auto vast aan de vloerbedekking als je ze los vervoert .
Gras valt wel mee toch ? twee lipo's over elkaar laten glijden en alles is weer weg .

Henk

Mijn lipo's zijn me een beetje te duur om ze slingerend in de auto te vervoeren hoor :)
Die gaan mooi in een koffertje.

Laurens, ik vind het een leuk idee, ik heb het ook op de schapjes in de caravan liggen om schuiven van spulletjes te vookomen en dat helpt perfect ! Het spul is mega-stroef.

Bas

Back