Ze zijn allebei van hetzelfde merk, dus het enige verschil tussen de 2 batterijen is dat de eerste 5000 mAh capaciteit heeft en de 2de 4350 mAh. Met de eerste zal je dus een iets langere rijtijd hebben.
Verder raad ik geen enkele van beide batterijen aan ; ik zou gewoon een accu van een bekend merk kopen. (Vapextech, Nosram, Intellect etc...)
Vapextech ben ik niet zo mee eens.
ben eens gaan kijken, want deze kende ik nog niet, maar ben hevig geschrokken.
het ergste vind ik nog wat ze op hun site hebben staan bij de lipo's. (verder heb ik ook niet goed gekeken)
VapexTech Li-Po batterij 35C-7,4V 5000mAh
Oplaadbare Li-Po accu 7,4V 5000mAh
- 5200mAh, 2 cellen (7.4V), 3-pin balancer connector
- 35C (175A) continu, 44C (39.6A) piek
- Afmetingen:?
- Gewicht: ?g
- 80mm Siliconensnoer voor hoge temperaturen
7,4V € 109,- per stuk incl. BTW en verzendkosten
Bestellen
VapexTech Li-Po batterij 25C-7,4V 5200mAh
Oplaadbare Li-Po accu 7,4V 5200mAh - 5200mAh, 2 cellen (7.4V), 3-pin balancer connector
- 25C (130A) continu, 44C (39.6A) piek
- Afmetingen:?
- Gewicht: ?g
- 80mm Siliconensnoer voor hoge temperaturen
een continu stroom die veel hoger is als de piek stroom??????
maarja, iedereen kan zien dat ze alleen bij continu stroom de juiste berekening hebben toegepast.
ook vind ik het verbazend om te zien dat ze geen idee hebben hoe groot en hoe zwaar de accu is (en toch wel een foto).
voor de oplettende lezer... vreemd dat de 5000mAh accu ook opeens een aanduiding 5200mAh mee krijgt.
en dan zijn er nog de 80mm siliconensnoeren voor hoge temperaturen???????? wat bedoellen ze daar nou mee???
diameter 80mm?...erg dik. lengte 80mm? is dit verlengt (voor hogere-) of verkort (voor lagere temperaturen).
volgens mij is het nog altijd hoe korter en dikker de snoeren hoe
lager de temperatuur......en dat is wat wij eigenlijk willen.
okee een typ foutje kan, maar dit lijkt nergens op.
dit doet mij ernstig vermoeden dat hun prioriteiten ergens anders liggen als RC-accu's, en dit dus ook niet serieus nemen.