hoi! ik ben nieuw op dit forum, en ik wil graag beginnen met een fpv drone. ik heb al een dx6i gekocht, en al wat op een simulator geoefend. nu wil ik graag een eachine lizard95 kopen (grote stap) en echt de lucht in. ik heb heel veel research gedaan, zeker 2 maanden lang, elke avond. ik weet nu erg veel. alleen niet over acculaders...
mijn vraag is nu, wat voor oplader moet ik gebruiken? (ik wil het liefst niet te veel uitgeven aan een oplader, maximaal 40 euro)
ik wil er graag 3s accu's van 550mah mee laden, het liefste 4 of 6 tegelijk, maar ik weet niet welke lader ik moet gaan kopen. iemand tips? (laders van bijv. banggood vind ik prima, alleen ik weet niet waar ik precies naar moet zoeken)
mvg,
Robbin
mijn vraag is nu, wat voor oplader moet ik gebruiken? (ik wil het liefst niet te veel uitgeven aan een oplader, maximaal 40 euro)
ik wil er graag 3s accu's van 550mah mee laden, het liefste 4 of 6 tegelijk, maar ik weet niet welke lader ik moet gaan kopen. iemand tips? (laders van bijv. banggood vind ik prima, alleen ik weet niet waar ik precies naar moet zoeken)
mvg,
Robbin