accu lama v4

• Topicstarter Topicstarter neluz6
  • Startdatum Startdatum
N

neluz6

Guest
hallo mensen,

ik loop altijd te kloten om de accu van mijn lama v4 op zijn plek te krijgen, want dat snoertje dat uit de accu komt kan niet langs dat stuk plastic van het landings/accuhouder gestel. ik heb een reserve accu waar geen klittenband op zit en dat is ook niet nodig omdat als dat snoertje eenmaal voorbij dat stukje plastic is hij muurvast zit. hier moet toch een makkelijkere manier voor zijn?

mvg, Niels.

Ik gebruik een stukje klitteband dat ik zelf op maat heb geknipt en op de plek heb geplakt waar de accu de heli raakt. Het snoertje kan ik wel naast de accu leggen, net buiten de accu houder om. Werkt prima.
Jakko

hmm, ik heb daar de ruimte niet voor, dan knik ik het snoertje denk ik. en alsie te heet word gaat de heli en de fik :P en da willen we niet.

Het snoertje is bij mij ook geknikt, maar ik heb hem met een gewoon plakbandje vast gezet aan de accu zodat hij niet steeds dezelfde knik maakt maar strak tegen de accu blijft zitten op die plek.
Jakko

Het snoertje is bij mij ook geknikt, maar ik heb hem met een gewoon plakbandje vast gezet aan de accu zodat hij niet steeds dezelfde knik maakt maar strak tegen de accu blijft zitten op die plek.
Jakko

oké bedankt! maar ik had nog een vraagje, die rotorbladen van de lama breken echt bij niks. zelfs als ze in het gras slaan dan zit er een barst in, en kan ik hem weer vervangen. het is maar goed dat ik een extra setje mee heb laten komen, maar eigenlijk breken alleen mijn A-blades. de B-blades zijn nog nooit gebroken. zijn die extreme blades veel crash bestendiger of maakt dat niet veel uit?

oké bedankt! maar ik had nog een vraagje, die rotorbladen van de lama breken echt bij niks. zelfs als ze in het gras slaan dan zit er een barst in, en kan ik hem weer vervangen. het is maar goed dat ik een extra setje mee heb laten komen, maar eigenlijk breken alleen mijn A-blades. de B-blades zijn nog nooit gebroken. zijn die extreme blades veel crash bestendiger of maakt dat niet veel uit?

Ik had hetzelfde probleem met standaard blades. Gingen stuk bij het landen in ruw terrein. Ik heb op mijn coaxen Xtreme blades gezet en nooit meer een blad hoeven vervangen.

Bert

Leren landen? ik vlieg letterlijk al maaaanden met de standaard bladen...?

haha ja, maar hoe vlieg je dan he? ik ging naar buiten vanmiddag, stond nauwelijks wind, en zoen sloeg hij toch tegen de grond. de ondergrond was een grasveld, en zelfs hierop bij een lichte crash braken ze blades. najaa braken, er is er nog nooit eentje echt gebroken maar ze scheuren altijd bij mij. hierdoor is de heli uit balans. dus moet ik hem toch vervangen.

Back