Mmm wat is er moeilijk aan?
Ok voor de mensen die het niet snappen, de GP3300 / GP 3700 cellen van hopf-shop.de worden goed bevonden door oa de vliegeniers op dit forum...
Saddlepack (pushed en matched) (1,213V geloof ik) kost daar net geen 50 euro... (3300mAh)
Mja kijk zelf maar eens op de site bij accu's --> car-spezial. Je kunt ook voor de normale GP3300's gaan natuurlijk, ook P&M maar waarschijnlijk een iets lager voltage, deze kosten 32 euro voor een gesoldeerd saddlepack...
Voor parkeerplaatsmisbruik uitermate geschikt voor zover ik het kan zien en stukken vriendelijker geprijsd dan team Orion cellen bijvoorbeeld....
Als ik rijklaar ben zal ik zeker een zo'n pakket gaan bestellen voor testdoeleinden... Trainen lijkt me ook goed lukken met die cellen namelijk... Voor echt NKwerk zul je echter iets meer uit moeten geven
Wanneer een van de auto-accu-kenners het hier niet mee eens is hoor ik het graag

toen ik uit de autobussiness stapte waren er namelijk alleen maar Sanyo 2400 mAh nicad's, dus ik ben me pas sinds kort in het NiMh gebeuren aan het verdiepen!