Accu te groot (-.-)

Heej jongens ik heb een 9,6v 4300mAh accu binnen gekregen vandaag voor m'n traxxas slash ik dacht hehe eindelijk maar toen wilde ik heb erin doen en hij paste niet! maar op de site staat dat een 8cell batterij wel past (!) heeft iemand anders dit probleem ook en weet iemand wat ik akn doen want alle batterijen liggen achterelkaar en ik heb ook wellis gezien dat er 1 bovenop zat. Ik heb nog een probleem dat m'n lader gen 9,6v kan opladen maar weet iemand een goede lader waarmee ik 9,6v accu's en 7,2v accu's kan opladen? de nieuwe accu is trouwens van Vapextech.

alvast weer bedankt;)

Laatst bewerkt:
Is hij veel te groot of slechts enkele milimeter? Is het een stickpack of een Side- by side?

Tja, zoals te zien op deze site: Venom 8 Cell 9.6volt Battery Packs for Traxxas Vehicles had je inderdaad een humppack moeten bestellen.

Zie ook hier:
venom_traxxas.jpg

Je had het trouwens ook wel kunnen zien aan de houder:
pic11_slash_powercell_med.jpg

Laatst bewerkt:
Ze geven zelf aan dat een 7 cell past.

Een 8 cell kan de regelaar aan. Dat betekend nog niet gelijk dat het zo zonder modificatie in een Slash past. Als je een 8 cell hebt met 1 daarvan boven op het pack zou het kunnen passen. Dan vervalt het Foampje. Edit of zoals hier boven met 2 op het pack.

battery_7cell_hump.jpg

Is hij veel te groot of slechts enkele milimeter? Is het een stickpack of een Side- by side?

hij is net te groot ongeveer een 7 millimeter net geen centimeter en het is dit pack : Romex Webshop daar staat de accu is een stickpack maar ik ga hem terugsturen want hij is te groot tenzij jullie weten wat ik akn veranderen zodat hij wel past.

ik heb een nieuwe accu ;) ik heb deze ingeruild voor een 8,4 v 4600mAh opzich wel chill want dan kan ik weer langer rijden en gaat opzich even hard dacht ik behalve de acceleratie volgens mij :p ik heb alleen nog een andere lader nodig ik heb nu deze :

car_605017_4amp_lader.jpg

dus als iemand geintresseerd is : ik heb deze ik verkoop hem voor zo'n 30 euro als ik hem niet in de modelbouwwinkel kan inruilen daar ga ik waarschijnlijk vrijdag heen dus dan horen jullie of ik hem heb kunnen inruilen hij zit er nog zogoed als nieuw uit en zit nin de doos met de handleiding ;)

Laatst bewerkt:
of in ieder geval aan hem verkopen als die dat nog steeds doet dat ahd ik eerst namelijk ook gedaan maar anders verkoop ik hem hier en op marktplaats ;)

heeeeey

ik heb thuis een traxxas stampede alleen de accu gaat snel leeg.
weten jullie mischien waar ik een goedkope 7.2 volt 10.000 mah kan krijgen.
het liefst in nederland.

Euhhhmmm heel simpel .... NIET

10.000 mah in een stickpack is niet te krijgen ....

Als ie er al zou zijn was ie ook heeeeellllllleeeeemmmmaaaaalllllll niet goedkoop.....

Het hoogste op dit moment is geloof ik 5100mah voor gewone ni-mh's , die zullen echter niet goedkoop zijn reken op zomaar een euro of 40~50.

Ja dat weet ik Vinnie die staan op E-bay , maar die zijn een stuk groter als een 7,2 pack ;)

Had ik al een bekeken voor de Summit maar zelfs daar passen ze niet in.

Jep, ik heb ook gelezen dat hij 7,2 accu willen. Dus dat bekent NiMH accu;)

Tim, even jaartje of 3 wachten dan heb je NiMH accu van 8000-10.000 mah...

Misschien heb je dan goede brushless met lipo over paar jaartje...

zoek zelf eens eventjes op google. Bij iedere modelbouwzaak hebben ze wel een nimh accutje liggen met redelijk wat mAh. Reken gewoon op een prijs variërend van 30 tot 60 euro afhankelijk van het merk en het aantal mAh. Succes

Let op!

een 9,6 volt accu kan NIET in een standaard traxxas slash motor+esc dan branden ze door en heb je er helemaal niks meer aan:-|

dus je kan beter dat geld bewaren voor een goede lipo ;)

grtz mick

Back