Accu te groot (-.-)

Voor 30,- krijg je een pack met minder mah's pak 'm beet 3000~3600 ..... De grotere en enigzins betrouwbare packs kosten gewoon meer :!:

Voor 30,- krijg je een pack met minder mah's pak 'm beet 3000~3600 ..... De grotere en enigzins betrouwbare packs kosten gewoon meer :!:

Inderdaad...ik heb de wolfpack van reedy van 3000mAh en die zijn 30 euro. Ik had er toen 3 voor 60 in een actie maar goed dat doet er verder niet toe. Waar het op neerkomt is dat je wensen volgens mij niet te voldoen zijn met het geld wat je beschikbaar stelt:) Dus of je wensen bijstellen of langer doorsparen;)

206932_BB_00_FB.EPS.jpg
hai ik heb thuis een traxxas stampede en ik wil daar deze led verlichting op aan sluiten maar ik heb nog maar 1 stekker vrij weten jullie hoe ik hem toch kkan aansluiten mvg Tim

Als ik zo kijk is het de bedoeling om de stuurkanalen door te lussen via het printje rechts onderin , die 2 stekkers gaan in de ontvanger en op de pinnetjes gaan weer de stekkers van de servo en de regelaar.

Ik zie dat het een product van de Conrad is, daar zal vast een manual bij staan.....

Maar by the way, wel een erg vreemde plek om deze vraag te stellen.

Man o man o man.......

Je trekt de 2 kabeltjes die nu in je ontvanger zitten eruit, je propt de 2 van de verlichtingmodule in de ontvanger en de 2 stekkers die je eruit hebt getrokken prik je weer op die module.

Is dit nu zo moeilijk te begrijpen......?

Back