ACE DS1013 Servo is overleden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn servo doet niets meer.
ik heb de onderkant opengemaakt. en daar zag ik dat er wat kapot was..
Ook stonk hij enorm van binnen.. (geen verbrande lucht)

is er een service waar ik deze servo's kan laten maken. of is het nu gewoon voorbij??

groetjes sjoerd

DSC00419.jpg
DSC00420.jpg
DSC00421.jpg

ziet er uit als of hij wat water binnen heeft gekregen.
en de Ic's (fetjes voor de motor) zijn behalve los ook door gebrand.
persoonlijk zou dit een gevalletje prullenbak worden, het repareren kon wel eens erg duur uitvallen ivm de roest die ook aanwezig is.

Dit is een gevalletje prullenbak. Behalve de vier fets zal ook de motor wel zijn gesneuveld.

Je zou nog kontakt op kunnen nemen met Thunder Tiger om te vragen of het zin heeft zoiets nog in te sturen, maar ik geef je weinig kans. Bij de meeste fabrikanten wordt je in een dergelijk geval tegen zo'n 60% van de nieuwwaarde een ruilservo aangeboden, maar met de portokosten heen en weer zit je dan al gauw boven de aanschafprijs.

Dit is een gevalletje prullenbak. Behalve de vier fets zal ook de motor wel zijn gesneuveld.

Je zou nog kontakt op kunnen nemen met Thunder Tiger om te vragen of het zin heeft zoiets nog in te sturen, maar ik geef je weinig kans. Bij de meeste fabrikanten wordt je in een dergelijk geval tegen zo'n 60% van de nieuwwaarde een ruilservo aangeboden, maar met de portokosten heen en weer zit je dan al gauw boven de aanschafprijs.

waar kan ik contact met TT vinden?
want ik vind nergens een klanten service ofzo..

groetjes sjoerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back