achter je auto op een skateboard

• Topicstarter Topicstarter fun-flyer
  • Startdatum Startdatum
rickfg zei:
Ik heb wel een keer een buurjongetje achter mijn marder laten hangen op skeelers, hij heeft er geen moeite mee alleen door dat ik het jongetje niet van de benen wil trekken, doe ik rustig aan, door het hoge toerental lijkt het alsof de marder er wel moeite mee had.

Ik heb hier ook wel een filmpje van.
Doe dit alleen niet nog eens............

Is dit nu je buurjongetje?

img00048.jpg

Gammapooka zei:
Trouwens, als een kind met zn nikko op de openbare weg rijd en oom agent ziet het, zeggen ze niks.
Maar doen wij het dan mag het weer niet, vreemde gewaarwording....
Omdat ik nu aan het uitzoeken ben/was voor het verzekeren binnen een club ben ik het volgende aan de weet gekomen:

Elk gemotoriseerd voertuig dat sneller kan dan 10km/u dient voorzien te zijn voorzien van een wettelijk registratie (lees kenteken).

Helaas is het zo dat modelvoertuigen geen wettelijke registratie kunnen krijgen omdat ze niet voldoen aan de eisen van de RDW en dus niet op de openbare weg mogen. En omdat ze geen registratie hebben zijn ze niet verzekerd en omdat je ze niet kunt verzekeren ben je moeilijk aansprakelijk te stellen voor schade die je eventueel maakt (alleen via de WA en dan weten verzekeraars er prima onder uit te komen). En nee, je mag je 1:1 auto ook niet radiografisch maken omdat de besturing van een motorvoertuig namelijk ten allen tijde mechanisch te bedienen dient te zijn en niet draadloos (achter het stuur zitten met je zender is ook zo lutserig 8O).

Back