Acoms Technisport 2,4ghz antenne draad van ontvanger solderen wie kan mij helpen in de buurt van dri

Discussie in 'Model elektronica' gestart door speededwin, 18 jan 2011.

  1. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.369
    Locatie:
    Woerden
    Gebruik alsjeblieft NOOIT maar dan echt helemaal NOOIT en te nimmer, dus echt helemaal NOOIT S39 bij elektronica.
    Zoals al aangegeven het is een zeer agressief zuur dat je ontvanger gegarandeerd zal mollen. Als dat is gebeurt is de ontvanger niet meer te redden. De vuilnisbak is dan de enige rustplaats voor die ontvanger.
     
  2. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2015
  3. speededwin

    speededwin

    Lid geworden:
    2 dec 2010
    Berichten:
    8
    Locatie:
    NIBBIXWOUD
    Bedankt voor al jullie hulp en kennis ik heb hem zellf gesoldeerd is later met een hulpje erbij gelukt en had het over gebleven tin met een 1mm freesje eruit gefreest met het freesje gewoon in de hand natuurlijk en dat ging top nieuwe draad stuk erin en solderen maar zit nu weer top voor een tijdje kan ik niet ergens een borging maken in zo ding zodat bij een ongeluk hij het niet afbreekt van de printplaat??

    en kwa bereik moet ik testen met rijden denk ik want had het getest met me vriendin rc wagen voor webcam en ik haar bellen kijken wanneer hij in de fail safe sprong ik slaap boven in een boerderij en liep naarbuiten andere kant van boerderij en had nog steeds bereik toen ik op een moeilijk bereikbaar hoekje ging staan was hij het signaal kwijt.

    groetjes edwin ilbrink
     

Deel Deze Pagina