acro zwever 2,5-3M

Na afgelopen dinsdag mijn 2,55m fox de grond in te hebben geboord (reden nog onbekend ik kon niks meer sturen) ben ik opzoek naar een vervanger waar ben ik naar opzoek:

- (semi) schaalmodel
- acro geschikt
- tussen de 2,5 en 3m spanw (i.v.m. sleepgewicht)
- uiteraard mooi prijsje
- GEEN Swift (uit principe)
- ARF

een voorbeeld welke mijn aandacht heeft op dit moment:
Salto 280

als er nog mensen zijn die iets leuks weten of misschien hebben hoor ik dit graag.

groetjes Dennis

die salto zou ik niet nemen, ik denk dat het dezelfde is als die van fly fly, zelfde span, zelfde profiel, zelfde opgegeven gewicht, in de realiteit weegt de mijne 2,4kg (450gr lood in de neus om cg goed te krijgen) 30gr lood op de wing tip voor de laterale balans, plastieke (heel buigzame) geinen met dunne stuurstangen, die enkel net achter de vleugel gesteund worden en voor de rest gewoon los in de romp liggen enz enz.. als het niet dezelfde is als die van flyfly heb ik niks gezegd, maar anders zou ik em niet kopen..
ik zou eerder deze nemen dan.. iets duurder, maar "you get what you pay for", right?

ik heb de ASW 28 van FLY FLY , en kom met een gewicht van 2.300 kg . (vliegklaar )
echter wel op electro , de richting is met kabels uitgevoerd

die salto zou ik niet nemen, ik denk dat het dezelfde is als die van fly fly, zelfde span, zelfde profiel, zelfde opgegeven gewicht, in de realiteit weegt de mijne 2,4kg (450gr lood in de neus om cg goed te krijgen) 30gr lood op de wing tip voor de laterale balans, plastieke (heel buigzame) geinen met dunne stuurstangen, die enkel net achter de vleugel gesteund worden en voor de rest gewoon los in de romp liggen enz enz.. als het niet dezelfde is als die van flyfly heb ik niks gezegd, maar anders zou ik em niet kopen..
ik zou eerder deze nemen dan.. iets duurder, maar "you get what you pay for", right?

wil je hem kwijt??? haha ik durf het anders wel aan hoor :P:P
nou ja? het liefste heb ik nog altijd een mooie fox heb heel veel plezier gehad met de mijne geweldig vlieg gedrag en een nog mooier uiterlijk zughhhtt maar ja geld!!! ... voor een leuke arf van 3M betaal je snel een eurotje of 500,- .... en het gaat er mij nu even om, om lekker te kunnen slepen en te scheuren de asw en alles vind ik ook super mooi maar meer zweef en minder acro....

in iedergeval bedankt alvast voor deze reacties we zoeken nog even verder.... ;)

groetjes, Dennis

Back