Acropilot gaat ook maar eens FPV!

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Vandaag is mijn CCD camera toegekomen, en gelijk de draden gestript, rond elke draad (rode en gele) zitten er kleiner koperdraden, moet ik die losse draden die rond beide kabels zitten samenvoegen tot 1 kabel en solderen aan de zwarte ground kabel die naar mijn EZosd gaat?

vriendelijke groeten

klopt wat je zegt, heb zelf de kabel dicht bij de camera afgeknipt waar het nog 3 verschillende kabeltjes zijn.

Zo was het bij mij

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, dat is ook een optie!
Bedankt voor het duidelijke antwoord :D
Weet jij trouwens ook waarvoor de plug boven jouw video output dient? Bij mij staat die btw op een andere locatie op de printplaat.
En kan de camera ook werken met het controlepaneeltje eraf, of verliest hij dan zijn instellingen?

Het is idd alleen maar een knoppenpaneeltje. Je kan hem aanpluggen om in te stellen, vervolgens weer er af halen.
Het is een fijne cam, hij werkt super!

Jup, net eens bestudeerd en zit inderdaad niks anders op dan de knopjes.
Heb ook nog een ander vraagje terzijde, bij mijn setje zit ook een kabeltje met aan beide uiteinden een plugje die past in de A/V TX, dus ik bedoel de plug buiten de voeding en de A/V in, een klein wit plugje. Voor wat dient dat?

Voor mijn LC filter heb ik in een kapotte lipo lader nog een 470µf condensator gevonden, maar hoe kan ik meten/weten of die condensator niet suk is/ de oorzaak van de kapotte lipolader?

Vriendelijke groeten

Gewoon gebruiken en kijken of er strepen in beeld zijn. Maar een handvol condensatoren kost helemaal niets, gewoon een assorti halen, is altijd makkelijk.

Vriendelijke groeten,
Aldert

Is altijd een mogelijk, maar ik woon in zo'n typisch vlaams boerengat, en de dichtsbijzijnde electronicaboer is 30 km van hier :) zal er eens wat stroom opzetten en meten of hij ontlaad of niet.

haha, heb ik tijdens de labo lessen electronica al gemerkt :D Weet jij trouwens waarvoor dat kabeltje dient dat ik enkele posts terug bedoel? Allesinds al thanks voor de hulp Aldert!

Sorry, ik kan je niet helpen. Buiten dat je een leuk topic hebt, hou ik hem ook in de gaten vanwege dezelfde vraag ;) .

daar heb je wel een punt! Ga eens enkele topics doorlezen van dat bakkie, hoewel het wel jeukt om die Fox epo te kopen als opvolger voor mijn FPV funcub :D

Zo, mijn FPV setup is gemonteerd op de Funcub, en ik bots tegen 2 problemen, allereerst, de stekker die mijn ImmersionRC TX verbind met mijn 12 volt komde van de currency sensormaakt heel slecht contact, hij klikt erin, maar er blijft wat speling wanneer de stekker in het vrouwtje zit, en dit zorgt ervoor dat mijn TX uitvalt? Hoe los ik dit op? Sander? :D

Ook heb ik mijn camera op de canopy van de funcub gezet, maar vanaf het moment dat ik meer dan 1/3 gas geef, geraakt mijn camera precies in vibratie en wordt het beeld heel onduidelijk, ook iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

img20110904213527.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back